Kaip skelbia BBC, Teisingumo departamentas veiksmų ėmėsi po to, kai „Ford“ pats perspėjo Jungtinių Valstijų aplinkos apsaugos agentūrą dėl galimų problemų nustatant naujų automobilių išmetamos taršos lygį.

Visgi, teigė „Ford“, Teisingumo departamento tyrimas buvo pradėtas ne dėl sukčiavimo, kaip „Volkswagen“ atveju, kai bendrovė į dyzelinius automobilius įdiegė programinę įrangą, skirtą sumažinti taršą tik testų metu, o ne realaus eismo sąlygomis.

„Šis tyrimas susitelkia ties apkrovos, analitinio modeliavimo ir taršos testų klausimais“, – sakoma „Ford“ pranešime JAV vertybinių popierių ir biržų komisijai (SEC).

„Ford“ atstovai patikino, kad įmonė bendradarbiauja su visomis Vyriausybės tarnybomis.

„Bendradarbiaujame su visomis Vyriausybės agentūromis. Negalime nuspėti tyrimo baigties, nes jis vis dar yra preliminarioje stadijoje, todėl negalime užtikrinti, kad nebus jokių neigiamų padarinių bendrovei“, – teigiama „Ford“ pranešime.

Į didžiulį „dyzelgeito“ skandalą įsipainiojusi „Volkswagen“ 2007-2015 m. sukčiavimui skirtą programinę įrangą įdiegė iš viso į daugiau nei 10 mln. automobilių.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją