Prieš aštuonerius metus britas Alexas Tew sukūrė „The Million Dollar Homepage“, kuris tapo fenomenu ir nauju verslo modeliu. Norėdamas surinkti pinigų savo studijoms, anglas sugalvojo idėją – internetinį puslapį jis suskirstė į 1 mln. pikselių (1000*1000) ir vieną pikselį reklamos užsakovams pardavinėjo po 1 dolerį 10*10 blokeliais.

Reklamos užsakovas galėjo internetiniame puslapyje patalpinti įmonės logotipą, kurį paspaudus nukeliaujama į įmonės internetinį puslapį. Šis internetinis puslapis tapo fenomenu.

Paskutiniai 1000 pikselių buvo parduoti „eBay” internetinėje parduotuvėje už 38,1 tūkst. dolerių. Taip studentas sugebėjo sugeneruoti 1,037 mln. dolerių pajamų.

Panašų modelį sugalvojo ir Klaipėdoje gyvenantis abiturientas Kondratas. Skirtumas tas, kad jaunuolis naujovišką būdą reklamuotis siūlo „reklamos lentą“ perkeliant į fizinę erdvę – kavinę. Vaikinas įsitikinęs, kad, įgyvendinus jo planus, reklamos dėka pavyks klientams pasiūlyti „protingą“ kavos kainą.

Samanta ir Kondratas
Su DELFI bendravęs Kondratas teigė, kad dėl savo idėjos kartu su drauge Samanta yra pasiryžę persikraustyti į Vilnių. Vaikinas tiki, kad Klaipėdoje jų kavinės lauktų nekokia ateitis – uostamiestyje per maža paklausa.

„Kadangi dauguma mėgsta kavą, suprantame sparčiai augančią kavos rinką ir negalime susitaikyti su kavinėse siūloma kaina, kuri vis pastoviai auga. Nusprendėme įkurti kavinę, kurioje kavos kainos būtų žemiškos ir nereikėtų galvoti, ar verta ją pirkti“, - pasakojo dvyliktos klasės moksleivis.

Kad klientams galėtų pasiūlyti žemą gėrimų kainą, Kondratas sugalvojo naujovišką verslo modelį – jaunuolis tiki, kad kavos kainą pavyktų sumažinti į verslo modelį įtraukiant reklamos principus.

„Mūsų tikslas – sukurti naują reklamos būdą, kuris sudarytų tiesioginį ryšį tarp gamintojo ir kliento. Mūsų projekto rėmėjų logotipai atliks didelę svarbą mūsų veikloje. Kartą kavinėje atsiradusi reklama išliks visam laikui“, - entuziastingai kalbėjo vaikinas.

Būtent gaudami reklamos pajamas, jaunuoliai žada „užsidėti“ mažesnę maržą savo siūlomiems gėrimams.

„Norime sukurti kompromisą – pigi kava už žemišką kainą ir puiki galimybė save pareklamuoti“, - šnekėjo Kondratas.

Pasiteiravus, ar jaunuolių įkurta kavinė sugebėtų konkuruoti su tvirtai rinkoje įsitvirtinusiais kavinių tinklais, klaipėdietis teigė suprantantis, kad konkurencija bus sudėtinga, tačiau tiki, kad taps pats konkurentu kitiems verslams.

„Konkuruoti bus ganėtinai sudėtinga, bet mūsų siūloma galimybė reklamuotis atsispindės kavos kainose. Klientus kainomis ir pritrauksime. Reklama bus talpinama ne tik pačioje kavinėje, bet ir ant išsinešamų vienkartinių puodelių“, - pasakojo jis.

Nors vaikinas įsitikinęs verslo plano sėkme, kol kas idėja dar toli realybės. „Pradėjo viską smulkiai galvoti, bet šiuo metu bandome ieškoti investuotojų, pradinių rėmėjų“, - sakė jis.

Klaipėdietis teigė paskaičiavęs, kad sostinėje tokiai kavinei atverti duris prireiktų apie 70-80 tūkst. Lt.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (636)