Atidžiai stebėjo, kaip jiems sekasi, ir laukė... geros idėjos. Ji moterį užklupo lankantis specialiais aparatais atliekamose limfodrenažinio masažo procedūrose, kurios jai labai patikusios, ir nebepaleido. Jau antrąją procedūrų savaitę veikli moteris pradėjo domėtis galimybe teikti tokią paslaugą savarankiškai.

Vilnietė D. Kuktienė, nutarusi imtis verslo, pasidomėjo, kad Vilniuje limfodrenažinio masažo studijų jau buvo gausu, o Utenoje ir šalia jos esančiuose miestuose nieko panašaus nebuvo. Tai ir lėmė verslininkės pasirinkimą plėtoti įmonės „Figura Inn“ veiklą ne sostinėje.

Ji sako, kad patyrusi netikėtumą, kaip šiltai ją, vos pradėjusią verslą, priėmė uteniškiai.

„Jaučiuosi Utenos bendruomenės dalimi, gyventojų atvirumu naujoms idėjoms, požiūriu į savo sveikatą. Visa tai bei uteniškių smalsumas lėmė, kad studija taip greitai įgavo pagreitį“, – savo pasirinkimu verslą plėtoti ne sostinėje patenkinta pašnekovė.

Išmoktos pamokos

Kalbinama verslininkė atskleidžia: „Mano verslą dukart lydėjo finansinės nesėkmės: pirmąjį verslo planą atsisakė finansuoti bankas, tad, kai projektą parėmė Vilniaus taupomoji kasa (VTK) su „Invegos“ garantija, mano džiaugsmui nebuvo ribų.

Deja, VTK bankrutavo, o kartu su ja pradingo ir nemaža suma sukauptų lėšų, garantinio įnašo. Išmokau pamoką, kad verslas nėra lygus kelias, tad reikia ir tvirto stuburo, ir moralinio nusiteikimo, kad gali būti visko, finansinių pralaimėjimų taip pat.“

Dabar ji nusiteikusi optimistiškai – verslo pradžiai paimta paskola jau seniai grąžinta ir pamiršta, metas naujoms idėjoms.

Jausmas, kad para per trumpa

Verslu užsiimanti moteris prisipažįsta, kad jos gyvenime pasikeitė ne tik veiklos pobūdis, bet ir šeimos gyvenimo ritmas, atsakomybės ribos, gyvenimo tempas. Vilniuje turėdama šeimą: vyrą ir dvynukes paaugles dukras, D. Kuktienė turi suspėti labai daug: „Pradėjus verslą Utenoje, teko išeiti iš patogios komforto zonos ir išbandyti gyvenimą tarp dviejų miestų. Realybėje tai reiškia trumpesnį miegą, atsakomybių perskirstymą šeimoje.“

Augina rekomendacijos

Kad naujas klientas pravertų studijos duris, svarbios rekomendacijos. Taip pat aktyviai skelbia žinutes „Facebook“ paskyroje, informaciją spaudoje, veda seminarus, dalyvauja renginiuose. „Informacijos sklaida padeda klientams apie mus sužinoti, tačiau didžiausias iššūkis – klientus išlaikyti, paskatinti jų aktyvumą, norą skirti laiko sau.

Net 60 proc. mūsų studijos klientų – nuolatiniai. Jie grįžta, nes mato pokyčius, jaučiasi gražesni ir sveikesni“, – sako verslininkė.“

„TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: naujienų portalu DELFI, „Žinių radiju“, „Swedbank“, AB, „BIOK laboratorija“, ir Mykolo Romerio universitetu. Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas galite svetainėje iki birželio 2 d. O jaunų verslų įkūrėjas, jau kviečiame registruotis į kitų metų sąrašą.