„Sutrikimai truko 20 minučių, ir jie buvo prieš gerą valandą. Jau viskas seniai veikia. Sutrikimas buvo mokėjimo kortelių sistemoje ir truko apie 20 minučių.

SEB interneto bankas veikė, bet klientai, turintys mokėjimo kortelių, negalėjo sklandžiai prisijungti prie interneto banko. Sutrikimas pašalintas, interneto bankas veikia kaip įprastai. Labai atsiprašome klientų už patirtus nepatogumus“, – Eltai sakė SEB banko atstovė Leontina Zabarauskienė.

Vis dėlto skaitytoja Dalia DELFI pranešė, kad prekybos centre „Ozas“ vis dar driekiasi žmonių eilės prie kitų bankų bankomatų, nes SEB neveikia, nepavyksta atsiskaityti.

SEB banko atstovė Leontina Zabarauskienė vėliau DELFI patikslino, kad sutrikimai truko apie 20 minučių, jie užfiksuoti apie 15 val. ir apie 17 val.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (89)