Viešbučių ir paslaugų platformos „NoriuNoriuNoriu.lt“ rinkodaros vadovė Rūta Domeikaitė Eltai teigė, kad norinčių pasinaudoti platformos teikiamomis paslaugomis daugėja kasdien.

„Negalime lyginti skaičių, kurie buvo prieš prasidedant pandemijai, tačiau matome, kad mūsų klientų aktyvumas didėja sulig kiekviena diena. Ir nors žmonių veikla yra suvaržyta, o viešbučių veikla apribota, pastebime, kad tautiečiai noriai planuoja poilsį iš anksto. Teikiame ir ilgo galiojimo pasiūlymus, taip pat siūlome nemokamą kelialapio pratęsimą, todėl lankytojai nesibaimina įsigyti kelialapių dabar, o pasinaudoti vos tik leis aplinkybės“, – teigė ji.

R. Domeikaitė sakė, kad šiuo metu populiarios trumpalaikės viešnagės viešbučiuose, sveikatingumo paslaugos.

„Šiuo metu yra itin populiarūs tie viešbučiai, kurie teikia ne tik apgyvendinimo, bet ir papildomas paslaugas – pusryčius ar vakarienę kambaryje. Pastebime, jog žmonės noriai keičia aplinką bei stengiasi pailsėti nuo kasdienės rutinos.

Sveikatinimo pasiūlymų paklausa itin išaugusi. Tautiečiai noriai rūpinasi savo sveikata ir imuniteto stiprinimu. Populiarumo nepraranda ir didieji SPA viešbučiai. Kita tendencija – žmonės dar labiau pamėgo atokų poilsį gamtoje“, – sakė ji.

Anot „NoriuNoriuNoriu.lt“ atstovės, dėl projekto „Atostogos medikams“ karantino laikotarpis įmonei buvo gana darbingas.

„Nors karantino laikotarpiu pardavimai krito daugiau nei perpus, turėjome galimybę prisidėti prie projekto „Atostogos medikams”, kuris buvo skirtas ne tik medicinos darbuotojų poilsiui, bet ir tapo didžiule pagalba verslui. Mūsų paslaugomis pasinaudojo šiek tiek daugiau nei 1800 medikų, o iš 523 dalyvavusių ir lėšas įsisavinusių įmonių esame net 6 vietoje. Tad pandemija mums tapo tikru darbymečiu.

Savo ruožtu įspūdžio dovanų platinimo įmonės „Gera dovana“ generalinis direktorius Ernestas Vasiliauskas teigė, kad klientai ir toliau nevengia pasinaudoti įmonės teikiamais pasiūlymais, tačiau pastebimai smuko momentinių pramogų populiarumas.

„Dalis klientų perka ir dovanoja pramogas ar paslaugas taip, kaip buvo įpratę. (...) Žinoma, didelė dalis pirkėjų vis dėlto nori dovanoti tokias dovanas, kuriomis galima pasinaudoti iš karto. Tad nenuostabu, jog pramogų, kurių šiuo metu partneriai teikti negali, pardavimai sumažėjo ženkliai. Ši tendencija itin ryški vandens parkų, kino ir teatro kategorijose, kur pardavimų kritimas viršija 70 proc.“, – sakė jis, pridurdamas, kad „Gera dovana“ taip pat suteikia galimybę pratęsti dovanų čekių galiojimo terminą ar juos pakeisti.

E. Vasiliauskas pažymėjo, kad karantino laikotarpiu klientai dažniau renkasi galimybę dovanoti internetu teikiamas paslaugas ar apsipirkimą konkrečiose parduotuvėse.

„Vis dar išlieka populiarūs viešbučių, masažų ir SPA, auto-moto-, skrydžių kategorijų pasiūlymai. Tačiau klientai, kitaip nei prieš karantinus, dažniau renkasi daiktais prekiaujančių parduotuvių dovanų čekius, leidinių prenumeratas, internetu pasiekiamas paslaugas. Taip pat išaugo „Geros dovanos“ pasirenkamos vertės dovanų čekio, kurį galima išsikeisti į pasirinktas pramogas, pardavimai“, – Eltai teigė jis.

„Lūkesčius viršijo mūsų asortimento naujovė – miestų dovanų kortelės, kurios suteikia galimybę pasirinkti paslaugas ar prekes konkrečiame mieste esančiose parduotuvėse ar paslaugų teikimo vietose“, – pridūrė E. Vasiliauskas.

„Geros dovanos“ generalinio direktoriaus teigimu, įmonės pardavimai pandemijos laikotarpiu smuko kone trečdaliu.

„Labiausiai nukentėjo pardavimai mūsų firminėse parduotuvėse, kurios dėl griežtų karantino ribojimų šiuo metu vis dar uždarytos. Pardavimai mažmeninės prekybos tinkle ir internetu praradimų kompensuoti nepajėgia. Skaičiuojant bendrai, galima teigti, kad pardavimai sumažėjo daugiau nei trečdaliu“, – sakė jis.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)