Per dvylika savaičių iki liepos 12 dienos, palyginti su tuo pat laikotarpiu pernai, rinkos prieaugis siekė 17 proc. ir buvo didžiausias nuo 1994 metų, kuomet buvo pradėta skaičiuoti šį rodiklį, parodė bendrovės „Kantar“ atliktas tyrimas.

„Bendri pardavimai pasiekė rekordinius 31,6 mlrd. svarų (40,01 mlrd. JAV dolerių) ir tai lėmė padidėjusi pirkinių maisto prekių parduotuvėse apimtis per tris karantino laikotarpio mėnesius, kai dauguma kitų mažmenininkų, barų ir restoranų buvo arba uždaryti, arba gerokai apribojo prekybos operacijas“, – pažymima „Kantar“ paskelbtame pranešime.

Prie bendro rinkos augimo svariai prisidėjo elektroninė prekyba – elektroniniai pardavimai, tyrimo duomenimis, minėtu laikotarpiu pašoko 92 proc. ir jiems teko 12 proc. visų maisto prekių pardavimų šalyje.

Pardavimus per dvylikos savaičių laikotarpį gerokai padidino visi keturi didžiausi Didžiosios Britanijos prekybos tinklai.

„Morrison“ pardavimai išaugo 17 proc. ir mažmenininkė pirmą kartą nuo 2015 metų padidino užimamą rinkos dalį – iki 10,3 procento.

„Tesco“ pardavimai padidėjo 15 proc., „Sainsbury“ – 14 proc., o „Asda“ – 11 procentų.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)