Viktorija Beatričė Radzevičienė, „Via Jurmala Outlet Village“ direktorė, sako, kad tai pirmas tokio tipo miestelis (outlet) Baltijos šalyse. Jame pirkėjams bus pasiūlyta nauja apsipirkimo ir pramogavimo patirtis.
„Rygoje, skirtingai nuo kitų Europos ir pasaulio sostinių, nebuvo rajono arba gatvės, kur būtų sutelktos populiarių prekių ženklų parduotuvės. Atidarydami „Via Jurmala Outlet Village“ mes išsprendžiame šią problemą. Mūsų išparduotuvių parkas įsikūręs visiškai greta miesto, prie Rygos ir Jūrmalos magistralės, kuria per metus pravažiuoja apie 13 milijonų automobilių. Šalia – Rygos oro uostas, o outlet tipo prekyvietes ypač mėgsta turistai ir, anksčiau ar vėliau, jie čia grįš“, – teigia V. B. Radzevičienė.
Kaip pranešama, miestelyje kiekviena kavinė, restoranas ir poilsio vieta turi savo atskirą oro vėdinimo ir kondicionavimo sistemą, taip pat atskirą įėjimą.
Prekybos miestelis statomas dviejų dalių 110 000 kv. m sklype, o bendras parduotuvių plotas sieks 21 500 kv. m. Numatomas plotas pirmajame etape – 13 500 kv. m. Kaip anksčiau skelbta, antrajame sklype vystomų statybų dalies užbaigimas ir viso prekybos miestelio „Via Jurmala Outlet Village“ atidarymas planuojamas 2021 metais. Bendras parduotuvių skaičius tuomet išaugs iki 90.
Informuojama, kad „Via Jurmala Outlet Village“ pirkėjai galės įsigyti maždaug 100 pasaulyje populiarių prekių ženklų drabužių, avalynės, aksesuarų su 30–70 proc. nuolaida. Tarp jų bus „Hugo Boss“, „Ermenegildo Zegna“, „Guess“, „Puma“, „Tommy Hilfiger“, „Ecco“, „Stefanel“, „Levi’s“, „Camel Active“, „Lee Wrangler“, „Billionaire“, „Brunello Cucinelli“, „Pako Lorente“ išparduotuvės. Dalis šių ženklų į Latvijos rinką įeina kartu su šiuo projektu.