Kaip rašo vz.lt. dalis „Danske Bank“ verslo ir privačios bankininkystės klientų Lietuvoje pirmadienį iš banko jau gavo laiškus, kad ketinama uždaryti jų turimas sąskaitas nuo spalio 27 d.

Klientai buvo informuoti „Danske eBanku“, el. paštu bei laiškais. Vienašališkai uždaryti sąskaitas esą leidžia su klientais sudarytos sutartys.

„Danske Bank“ atstovė ryšiams su visuomene Vaida Bičkutė komentare DELFI teigia, kad pirmadienį dalis „Danske Bank“ Lietuvoje klientų buvo informuoti apie tai, kad bankas spalio 27 d. nustos teikti paslaugas vietos verslo ir privačios bankininkystės klientams, uždarys jų turimas sąskaitas banke.

„Šis pranešimas susijęs su anksčiau skelbta „Danske Bank“ grupės strategija Baltijos šalyse koncentruotis į tarptautinių grupės klientų ir globalių korporacijų aptarnavimą, o iš vietos verslo segmentų pamažu pasitraukti. Tai reiškia, kad „Danske Bank“ Lietuvoje ir toliau dirbs su tarptautiniais grupės klientais, jiems paslaugos bus teikiamos kaip įprasta", - komentuoja ji.

Pasak banko, apie sąskaitų uždarymą informuoti klientai turi daugiau negu du mėnesius susirasti naują finansų partnerį.

Iki spalio 27 dienos „Danske Bank“ klientams rekomenduojama:

Pasirūpinti kasdienės bankininkystės paslaugomis pas kitą finansų partnerį;
Pervesti lėšų likutį iš „Danske Bank“ sąskaitų į sąskaitas, esančias pas kitą mokėjimo paslaugų teikėją;
Išsisaugoti pastarųjų trejų metų sąskaitų išrašus iš „Danske eBanko“;

Banko paslaugų centrai Lietuvoje taip pat vykdo veiklą ir tęsia plėtrą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (89)