„Apgailestaujame, tačiau ruošiant sąskaitas už gruodžio mėnesį suteiktas karšto vandens paslaugas įvyko techninė klaida.

Skaičiuojant mokėtiną sumą už karštą vandenį daliai klientų buvo pritaikyta lapkričio mėnesio (6,34 Eur už m3), o ne gruodžio mėnesio (6,18 už m3) karšto vandens kaina – skirtumas karšto vandens kainoje yra 0,16 Eur už m3.

Nekorektiškas sąskaitas gavo itin siauras klientų ratas – iki 2 proc. mūsų klientų“, – „Delfi“ teigė atstovas ir patikslino, kad tai yra 4 237 klientai.

Jis patikino, kad mokėtina suma už šildymo paslaugas, kuri ir sudaro didžiąją dalį sąskaitos, buvo apskaičiuota teisingai ir nesikeičia.

„Techninę klaidą pastebėjome ir ištaisėme operatyviai, savitarnos platformoje klientams nedelsiant buvo patalpintos teisingos sąskaitos. Norime patikinti, kad ši situacija nepalietė popierines sąskaitas gaunančių klientų“, – sakė L. Jakubauskas.

Jis atkreipė dėmesį, kad tiems klientams, kuriuos sąskaitos pasiekė elektroniniais kanalais ir kurie netikslią gruodžio mėnesio sąskaitą už šildymo ir karšto vandens paslaugas spėjo apmokėti iki klaidos korekcijos, sąskaitose už sausio mėnesio paslaugas bus paskaičiuota permoka.

„Permokos dydis gali siekti nuo 0,01 iki 5 Eur. Vasarį klientus pasieksiančioje sąskaitoje bus nurodytas tikslus permokos dydis, kurį minusuosime nuo mokėtinos sumos už sausio mėnesį suteiktas paslaugas“, – sakė jis.

„Nors klaida įsivėlė itin siauram klientų ratui – nuoširdžiai už tai atsiprašome. Peržiūrėjome ir patobulinome savo vidinius procesus tam, kad užtikrintume, jog tokia klaida ateityje nepasikartotų“, – teigė L. Jakubauskas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją