Socialinio verslo iššūkį šiais metais priėmė net 91 valstybės atstovai, o užsiregistravusių pirmajame konkurso etape skaičius perkopė 1200 dalyvių.

Į paskutinį konkurso etapą iš 182 grupių pateko vos 8 komandos, kurios varžysis dėl pagrindinių projekto partnerių „Turkish Airlines“ įsteigtų prizų – bilietų į bet kurią pasaulio šalį bei piniginės „Tele2“ atstovų įsteigtos 1500 eurų premijos.

Į finalinį konkurso etapą Vilniuje šiemet atvyks studentai iš viso pasaulio – Indijos, Tailando, Didžiosios Britanijos, Rusijos, Gvatemalos, Baltarusijos, Ukrainos, Italijos bei Islandijos. Konkurse dalyvauja ir studentai iš tokių garsių aukštųjų mokyklų, kaip Jeilio, Oksfordo ar Tokijo universitetai.
„Creative Shock” organizatorių teigimu, konkurso pagrindinis tikslas ne tik supažindinti studentus su socialinio verslo modeliu bei jo idėja, tačiau ypač skatinti jaunus žmones mąstyti apie problemas, su kuriomis šiandien susiduria socialinis verslas.

„Konkurso dalyviai remiasi socialinio verslo modelio ypatumais. Jų tradicijų pradininkas – Nobelio taikos premijos laureatas, Bangladešo ekonomistas, dr. Muhammad Yunus. Tai skurdo, išsilavinimo stokos, nedarbo, sveikatos, ekologinių bei kitų problemų sprendimas per socialinių inovacijų pritaikymą versle. Ieškodami tinkamiausio sprendimo, kuris vėliau gali būti pritaikytas įmonės praktikoje, studentai demonstruoja ne tik finansų, rinkodaros ar vadybos žinias, bet ir kūrybiškumą, analitinį bei strateginį mąstymą“, – pranešime teigia „Creative Shock“ projekto vadovė, ISM Vadybos ir Ekonomikos universiteto studentė Silvija Kalinauskaitė.

Šiemet dalyviai ISM universitete rengiamame finaliniame renginyje ieškos problemų sprendimų jau egzistuojantiems socialiniams verslams visame pasaulyje. Tad pasiūlytos idėjos turi būti itin racionalios ir praktiškai pritaikomos. Paskutinės užduoties išnarpliojimui iš įvairiausių pasaulio kampelių atvykę jaunieji verslo lyderiai turės tik vieną naktį.

Per ją reikės paruošti ne tik sėkmę socialiniam verslui žadančią strategiją, bet ir jos pristatymą, kurį vertins kompetentinga akademikų, verslo pasaulio atstovų bei Lietuvos Marketingo Asociacijos narių komisija.

Projekto idėjos autoriaus Tomo Montvilo teigimu, dalyviams keturias dienas teks analizuoti ne tik sudėtingas verslo situacijas, bet ir atlikti netikėtas kūrybines užduotis.

„Renginio metu bus siekiama pažvelgti į rinkodaros naudą iš įvairių perspektyvų, skatinama pamiršti tradicinį apibrėžimą ir parodyti, kad, panaudojant inovatyvias idėjas, galima atkreipti žmonių dėmesį į socialines verslo problemas bei paskatinti jas spręsti“, – sako T. Montvilas.

Trijų etapų konkursą „Creative Shock“ Vilniuje vainikuos lapkričio 26 dieną rengiama konferencija, kurioje bus pristatomas socialinio verslo vystymasis Europoje ir kliūtys, su kokiomis susiduria socialinio verslo atstovai. Patirtimi dalysis žymūs socialinio verslo ekspertai – Maroko Inovacijų ir Socialinio Verslo Centro įkūrėjas Adnane Addioui, Karen Lowthrop socialinio verslo „Hill Holt Woods“ įkūrėja iš Didžiosios Britanijos, Fionn Dobbin – socialinio mados verslo „Mammu“ įkūrėjas (Latvija) bei Christine Kim – Kembridžo universiteto alumni įkurto socialinio verslo „SimPrints“ projektų vadovė.

„Creative Shock“ yra tarptautinis socialinio verslo situacijų konkursas, skirtas kūrybingiems, ambicingiems ir socialiai atsakingiems jauniems žmonėms. Jo tikslas – skatinti socialinio verslo modelį ir jo pritaikymą panaudojant sėkmės istorijas. Konkursas ne vienerius metus nominuotas kaip geriausias verslumo skatinimo studentų renginys Lietuvoje. 2016 m. projektas apdovanotas portalo Delfi bei Lietuvos Studentų Sąjungos rengiamuose apdovanojimuose Metų renginio kategorijoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)