E. Degenhartas teigė, kad automobilių pramonei gresia artimiausiais mėnesiais susidurti su virtine bankrotų, nes ši krizė esą didžiausia nuo 1930-ųjų.

Automobilių pardavimai pandemijos metu smarkiai krito, todėl gamintojų sandėliuose susikaupė daug neparduotų automobilių.

Automobilių dalių tiekėjams, tokiems kaip „Continental“, „antrasis ketvirtį tikriausiai bus pats sunkiausias nuo Antrojo pasaulinio karo laikų“, sakė E. Degenhartas.

„Krizės mastas yra kur kas didesnis nei 2009 m.“, – teigė jis.

Pasak „Continental“ vadovo, Vokietijos vyriausybės priimtas 130 mlrd. eurų dydžio ekonomikos skatinimo paketas šiek tiek padės, tačiau jo esą nepakaks.

„Mūsų sektoriui Europoje sustojo širdis. Dabar nebeužtenka didelės vitamino C dozės, reikia defibriliatoriaus“, – sakė E. Degenhartas.

„Jei vasarą nebus aiškių Europos rinkos atsigavimo ženklų, baiminamės virtinės bankrotų, nepaisant visų paramos priemonių“, – perspejo E. Degenhartas.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)