Po bandomųjų akcijų JAV ir Švedijoje, bendrovė į 2,5 tūkst. restoranų meniu 25 šalyse įtraukė savo populiariausio mėsainio „Whopper“ vegetarišką versiją.

„Tai didžiausios apimties naujo produkto pasiūlymas Europoje. Manome, kad ateityje ši produktų kategorija turi potencialą augti“, – naujienų agentūrai AFP pareiškė bendrovės prezidentas Davidas Shearas.

Jungtinėje Karalystėje naujasis vegetariškas mėsainis bus pradėtas pardavinėti vėliau, galbūt kitų metų pradžioje, pridūrė bendrovė.

„Burger King“ pažymėjo, kad šiuo metu bendrovė yra didžiausias greitojo maisto restoranų tinklas Europoje, siūlantis vegetarišką mėsainį.

Bendrovė pridūrė, jog vegetariškas produktas padidino ir tradicinių mėsainių pardavimus Jungtinėse Valstijose, kadangi pritraukė naujų klientų, kurie paprastai nesilankydavo greitojo maisto restoranuose.

Visgi pasigirdo nuomonių, kad jei mėsos ir vištienos gaminiams bus naudojamos tos pačios kepimo grotelės, griežtų pažiūrų vegetarai gali nesusidomėti naujuoju pasiūlymu.

Bendrovės vadovas D. Shearas nepateikė informacijos apie pardavimus ar veiklos tikslus Europos rinkoje.