BSMS generalinio direktoriaus Giedriaus Oliškevičiaus teigimu, pardavimų augimą lėmė išaugęs įmonės klientų ratas. Itin padaugėjo klientų, kurie naudojasi prekių priežiūros paslauga.

Pasak G. Oliškevičiaus, BSMS šiemet sieks didinti apyvartą, stiprindama pozicijas Latvijoje ir Estijoje. Bendrovė taip pat planuoja ir įsitvirtinti Kaliningrado bei Lenkijos rinkose.

BSMS, be prekių priežiūros paslaugų, taip pat siūlo ir konkurentų veiklos monitoringo, informacijos surinkimo iš prekybos vietų paslaugas, teikia visas reklamos agentūros paslaugas.

Bendrovės klientai - "Nestle", "Beiersdorf", "Gillette", "Reckit Benckiser", "Unilever", "Japan Tobacco International", "Coca-Cola", "Nokia", "Paulig", "Grigiškės", "Nematekas", Vilniaus bankas, "Lietuvos draudimas", "Rimi" bei kiti.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją