Britų Konkurencijos ir rinkų priežiūros tarnyba (CMA) nurodo, kad dauguma bankų klientų nėra tikri, ar gauna kokybiškas paslaugas už mokamą kainą, nors to paties kreditoriaus paslaugas renkasi jau gerą dešimtmetį.

Manoma, kad naujosios priemonės turėtų klientams padėti rinktis palankesnius jiems sandorius ir per ateinančius penkerius metus padėtų sutaupyti maždaug 1 mlrd. svarų.

"Bankai per ilgai galėjo sėdėti ir nieko nedaryti savo privačių klientų ir aptarnaujamų smulkiųjų įmonių labui", - sako mažmeninės bankininkystės srityje tyrimą atlikęs CMA specialistas Alasteris Smitas (Alasdair Smith).

Reguliavimo institucijų pareigūnai ketina didinti konkurenciją tarp keturių didžiausių šalies kreditorių - "Lloyds Banking Group", "Royal Bank of Scotland", "Barclays" ir HSBC - jiems priklauso daugiau kaip trys ketvirčiai visų indėlininkų, šie bankai taip pat suteikia devynias iš dešimties paskolų verslui.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)