Sveikatos apsaugos ministerijai skirtame rašte „Bolt“ akcentuoja, kad keleivius pagal užsakymą vežančių pavežėjų bei per „Bolt Food“ programėlę maistą pristatančių kurjerių veikla nuo pat pandemijos pradžios ženkliai prisidėjo prie visuomenės poreikių užtikrinimo.

Užsikrėtimo rizikai nemažėjant, skiepai kurjeriams ir vairuotojams padėtų saugiau jaustis, užtikrinant gyventojų poreikius.

„Mūsų partneriai, nepaisant sudėtingos epidemiologinės situacijos, kasdien atliepia būtinuosius gyventojų poreikius. „Bolt“ kurjeriai karantino metu stipriai prisideda prie didžiąją dalį laiko namuose praleidžiančių gyventojų gerovės, pristatant maisto produktus, o sustabdžius maitinimo vietų veiklą, kurjerių dėka nemaža dalis šio sektoriaus įmonių galėjo toliau gana aktyviai veikti ir pasiekti savo klientus. Neabejojame, kad kurjerių teikiama paslauga ne vienam verslui padėjo išvengti žlugimo“, – sako „Bolt“ Lietuvoje vadovas Andrius Pacevičius.

Kaip pažymi „Bolt“ vadovas, prisidedant prie visuomenės gerovės, pavežėjai taip pat kasdien patiria didelę riziką užsikrėsti koronavirusu, kadangi nevairuojantys ar neturintys automobilio gyventojai į testavimo vietas dažnai vyksta būtent su „Bolt Protect“ kategorijos vairuotojais. A. Pacevičius primena, kad keleiviai apie tai, kad vyksta testuotis dėl koronaviruso, pavežėją turėtų informuoti dar prieš kelionę.

„Jie ne tik padeda gyventojams išvengti padidintos užsikrėtimo rizikos, keliaujant viešuoju transportu, bet keleivius veža tirtis, ar šie neserga COVID-19. Deja, tenka pripažinti, kad apie jaučiamus simptomus ir kelionę į testo vietą vairuotojui neretai pasakoma tik kelionės metu, tad net pertvarą automobilyje įsirengęs, visų saugumo priemonių ėmęsis pavežėjas negali išvengti didesnės užsikrėtimo rizikos“, – priduria A. Pacevičius.

Kreipdamiesi į Sveikatos apsaugos ministeriją, įmonės atstovai akcentavo, kad individualiai dirbantys kurjeriai ir pavežėjai kasdien įvykdo dešimtis užsakymų. Skaičiuojama, kad vienas vairuotojas per valandą vidutiniškai turi nuo 4 iki 6, o kurjeris – nuo 4 iki 8 kontaktų su nepažįstamais asmenimis, todėl rizika užsikrėsti ypač didelė.

„Nors nesame kurjerių ir pavežėjų darbdaviai, nes jie dirba pagal individualią veiklą, visad stengėmės ir stengsimės, kad su „Bolt“ bendradarbiaujantys kurjeriai ir pavežėjai galėtų kuo saugiau vykdyti visuomenei svarbią veiklą. Esame įsitikinę, jog šie mūsų partneriai, pandemijos metu stovintys priešakinėse linijose, yra nusipelnę gauti skiepą prioritetine tvarka. Tad tikimės, kad netrukus iš ministerijos sulauksime džiugių žinių“, – akcentuoja platformos vadovas A. Pacevčius.

„Bolt“ – Europoje lyderiaujanti susisiekimo platforma, kurios pagrindinis tikslas – įperkamas, patogesnis ir patikimesnis keliavimas mieste. Kompanijos teikiamų paslaugų sąraše – pavėžėjimas ir mikromobilumą gerinantys elektriniai paspirtukai bei dviračiai, maisto į namus ir siuntų pristatymas. „Bolt“ paslaugomis šiuo metu naudojasi daugiau nei 50 mln. klientų 40 šalių Europoje ir Afrikoje.

Įmonė veikia pagal „Žaliąjį planą“ ir yra įsipareigojusi mažinti savo automobilių paliekamą ekologinį pėdsaką, tad kiekviena kelionė su „Bolt“ – draugiška aplinkai. Elektrinių paspirtukų nuomos paslaugas „Bolt“ teikia aštuoniuose Lietuvos miestuose - Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje ir Mažeikiuose.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)