„Apsidrausti visada reikia, bet tikimybė nėra labai didelė. Net jei Aliaksandras Lukašenka tvirtai nuspręstų nusipirkti bilietą į vieną pusę, nebendrauti su Baltijos šalimis, tai vis tiek užtruktų nuo metų iki pusantrų. Nes taip paprastai procesas nevyksta, reikia rasti uostuose naujų pajėgumų, susiderinti maršrutus, geležinkeliai, keliai dažnai apkrauti, kompanijos nebūtinai turi laisvų vietų. Tai greitai labai nevyksta“, – „Žinių radijo“ laidoje „Verslo pozicija“ sakė S. Besagirskas.

Jis teigė žiūįs į A. Lukašenkos kalbas labiau kaip į gąsdinimo politiką.

„Ekonominės logikos tame daug nėra. Istoriškai Baltarusija veža krovinius per Lietuvą ne todėl, kad Klaipėda graži. Tai lemia ekonominiai paskaičiavai. Lietuva jiems yra greičiausia, pigiausia ir biurokratiškai patogiausia šalis“, – teigė jis.

„Istoriškai A. Lukašenka niekada neperžengdavo ribos, visi jo grasinimai išvirsdavo į kažkokius pažnaibydmus, akmenėlių mėtymus į Lietuvos daržus ir ne pirmą kartą vežėjai kenčia nuo to. Bet niekas nevirsdavo į rimtas sankcijas, ekonominių ryšių nutraukimą“, – pridūrė jis.

A. Lukašenka kiek anksčiau nurodė uždaryti vakarinę sieną su ES šalimis Lietuva ir Lenkija. Tai jis pareiškė Minske, pranešė valstybinė naujienų agentūra „Belta“

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)