Metų pabaigoje „Barbora“ Baltijos šalyse įvykdydavo 13 tūkst. užsakymų per dieną, o metus užbaigė su 2,5 karto didesne komanda nei turėjo metų pradžioje.

„Pandemija e. prekybai buvo kaip akceleratorius. „Barbora“ ir iki pandemijos kasmet augo, reikšmingai didindama pajamas ir klientų bazę, tačiau pernai augimo tempas įgavo naują pagreitį. (...) Pridėjus įgyvendintą plėtrą ir pokyčius veiklos procesuose, matome rezultatus: įmonės pajamos Lietuvoje išaugo dvigubai ir pasiekė 22,5 mln. eurų, lyginant su 11,3 mln. eurų 2019 m.“, – sako „Barboros“ vadovas Andrius Jurgelevičius.

Kaip praneša „Barbora“, 2020-uosius metus įmonė užbaigė su reikšmingai mažesniu nuostoliu: jis siekė 453,6 tūkst. eurų ir buvo beveik 77 proc. mažesnis nei 2019-aisiais. Gerėjo ir „Barboros“ grynasis pelningumas, kuris 2020 m. buvo -2 proc., palyginti su -17,2 proc. prieš metus.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)