Pasak „Barboros“ rinkodaros vadovės Ievos Balkevičiūtės, toks modelis pasirinktas, atsižvelgiant į augantį vartotojų poreikį gauti labiau jų poreikius atitinkančius asmeninius pasiūlymus.

„Per pandemiją elektroninis apsipirkimas nemažai daliai gyventojų iš esmės pakeitė fizinį apsipirkimą ir tapo kasdienybe. Matėme, kad augo ne tik lojalių klientų bazė, bet ir jų pirkinių krepšelis, apsipirkimo dažnis. Gyventojams įpratus prie internetinio apsipirkimo, augo poreikis gauti ir specialių pasiūlymų, nuolaidų. Taupymo programą „Barbora Bonus“ sukūrėme, įvertinę augančią personalizuotų pasiūlymų tendenciją. Nuolaida klientams bus pritaikoma, atsižvelgiant į jų apsipirkimo įpročius – pirkimų dažnį ar vidutinį krepšelį“, – apie naujovę e. prekybos rinkoje pasakoja I. Balkevičiūtė.

Programos „Barbora Bonus“ nuolaida kaupsis visą mėnesį su kiekvienu pirkimu. Kiek klientui liko sukaupti, kad galėtų pasinaudoti jam pritaikyta nuolaida, kiekvieno pirkimo metu jis matys savo paskyroje. Atsižvelgiant į pirkimo įpročius, klientai galės sukaupti nuo 5 iki 10 proc. nuolaidą kitam to paties mėnesio užsakymui. Kiekvieną mėnesį nuolaida kaupsis iš naujo, todėl kas mėnesį klientai galės sukaupti skirtingo dydžio nuolaidą.

„Svarbu paminėti, kad šia programa naujai užsiregistravę klientai galės pradėti naudotis po keturių pirkimų“, – prideda I. Balkevičiūtė.

Netrukus taupymo programa bus pristatyta ir Latvijos, Estijos bei Lenkijos klientams, perkantiems „Barboroje“. Šiuo metu „Barbora“ Baltijos šalyse per dieną įvykdo apie 11 tūkstančių užsakymų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją