„Bankas („Swedbank“ - red.) išdavė man debetinę mokėjimo kortelę rusų kalba. Bankomatuose, mokėjimų terminaluose – rusų kalba. Aš rusų kalbos nemoku, turėčiau kaskart prašyti ko nors esančio šalia arba samdytis vertėją, kad išverstų, kas rašoma ekrane, kad reikiamu momentu įvestų mano PIN kodą ir panašiai. Tai sudaro keblumų“, - pasakojo skaitytojas.

Vyras pasakojo, kad dėl šios situacijos buvo nuėjęs į banko skyrių.

„Ten paėmė mano kortelę, kažką pamaigė kompiuteryje ir pasakė, kad dabar bus gerai. Gerai nebuvo, - savo pasakojimą tęsė jis. - Vėliau skambino moteris iš „Swedbank“, reklamuodama kažkokias draudimo paslaugas. Aš jai pasakiau, kad pirma pataisytų mano debetinės kortelės kalbą. Pažadėjo pažiūrėti, ką galima padaryti, bet, matyt, nieko negalima buvo padaryti“.

DELFI skaitytojas nenuleido rankų: nutarė prašyti, kad bankas pakeistų debetinę kortelę.

„Liepos 5 d. paskambinau į banko skyrių. Pasakius problemą buvau informuotas, kad nemokamai pakeis debetinę kortelę ir po poros savaičių gausiu naują paštu į namus. Tereikės ją aktyvuoti internetu“, - kalbėjo jis.

Tačiau čia banko klientui kilo nauja bėda: bankas anuliavo senąją debetinę kortelę ir vartotojas liko be galimybės atsiskaityti kortele iš jo turimos sąskaitos.

„Aš bandžiau skambinti į banką, bet buvo jau ne darbo laikas – niekas neatsiliepė. Kitą dieną – liepos 6 d., nedarbo diena. Man dovana – nei pinigų galiu išsiimti, nei mokėti, nei prisiskambinti į banką“, - piktinosi skaitytojas.

Liepos 7 d. pagaliau susisiekęs su banko darbuotojais vyrui buvo pasakyta, kad buvo užregistruota, jog sena kortelė pamesta, todėl ir mokėti daugiau ja nebegalima.

„Man pasakius, kad tai – neteisybė, kad jokios kortelės nepamečiau, man atsakė, kad pažiūrės, ką galima padaryti“, - savo patirtimi dalijosi vyras.

„Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius aiškino, kad gaminant naują mokėjimo kortelę kortelės kalba yra padaroma tokia, kokią ją tuo metu klientas yra pasirinkęs savo interneto banko nustatymuose.

„Sunku tiksliai atsekti ir paaiškinti, kokiu būdu šio kliento nustatymuose kortelės kalba buvo nustatyta rusų kalba. Pasitaiko atvejų, kai klientai savarankiškai aiškindamiesi įvairias galimybes ir parinktis savo interneto banko paskyroje pakeičia nustatymus ir jie lieka galioti“, - banko komentare aiškina S. Abraškevičius.

Banko atstovas teigė, kad vis dėlto klientas turėjo atlikti rusų kalbos parinkimą, nes tokie duomenys buvo pateikti naujos kortelės gamybai.

„Klientui pareiškus norą gauti naują mokėjimo kortelę lietuvių kalba, ją išduosime nemokamai ‒ šiam klientui toks kortelės pakeitimas nieko nekainuos. Dėl kitų iškilusių nesklandumų su klientu iškart susisiekėme asmeniškai, ir pasiūlėme jam geriausiai tinkantį sprendimą – nemokamą laikiną banko kortelę, kuria klientas galės naudotis. Naujai pagaminta mokėjimo kortelė klientui bus pristatyta asmeniškai nurodytu namų adresu. Atsiprašome kliento už laikinus nepatogumus“, - teigė banko atstovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (723)