"Baltika Lietuva" direktorė Daina Daubarė pastebi, kad pirmasis šių metų pusmetis bendrovei įsimintiniausias dėl naujo prekės ženklo "Ivo Nikkolo" įvedimo į Lietuvos rinką, "Monton" parduotuvės atidarymo Šiauliuose ir naujos prekių grupės – vaikiškų drabužių kolekcijų pristatymo "Mosaic" parduotuvėse.

"Dėl vietos trūkumo prekybos centruose prekiauti vaikiškomis kolekcijomis galime tik naujai įrengtose Kauno ir Klaipėdos "Mosaic" parduotuvėse, tačiau nuo šiol kiekvienoje naujoje parduotuvėje įrengsime vaikiškų drabužių saleles", - sako D.Daubarė.

Per pirmąjį šių metų pusmetį "Baltika Lietuva" atidarė 8 naujas parduotuves: 2 "Ivo Nikkolo", 2 "Baltman", 2 "Monton" ir 2 "Mosaic". Daugiausia naujų parduotuvių atidaryta Kaune. Kauno "Akropolis" yra pirmasis prekybos centras, kuriame veikia visų bendrovės "Baltika Lietuva" atstovaujamų prekės ženklų parduotuvės.

Konsoliduoti motininės "Baltika Lietuva" bendrovės "Baltika Group" pardavimai, palyginus su praėjusių metų pirmuoju pusmečiu, išaugo 37 proc. ir pasiekė 118,28 mln. litų (be PVM). Mažmeninė bendrovės prekyba išaugo 42 proc., iki 98,64 mln. litų (be PVM), didmeninė ūgtelėjo 13 proc., iki 16,99 mln. litų (be PVM).

Septyniose Vidurio ir Rytų Europos rinkose veikianti "Baltika Group" valdo 124 parduotuves. Planuojama, jog dar šiais metais tinklas pasipildys 5–8 naujomis parduotuvėmis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją