DELFI vakar rašė apie maždaug 140 lietuvių, nusipirkusių kelionę per „Tez Tour“ ir išvykusių atostogų į Turkijos Bodrumo kurorte esantį „Thor by Alkoclar Exclusive“ viešbutį.

Redakciją pasiekė skundai apie baisias sąlygas viešbutyje, varvančias lubas, nešvarą ir betvarkę kone visuose apgyvendinimo įstaigos kampuose.

Šiąnakt dalis lietuvių, regis, išgyveno tikrą pragarą, kai kilus konfliktui viename viešbučio bare dalis personalo susimušė su tautiečiais.

Viešbutyje kilo tikros grumtynės

Konfliktą filmavęs Marius tikino, kad kivirčas neva kilo, kai visą parą turinčiame dirbti viešbučio bare lietuviai apie 1 val. 30 nakties paprašė personalo įjungti muziką.

„Viskas vyko po to, kai uždarė klubą. Visi pakeitę aukštą ėjome į barą, prašėme įjungti muziką. Prasidėjo pykčiai iš turkų pusės, tada buvo smogta lietuviui, merginos gulėjo ant grindų, buvo tampomos už plaukų“, – pasakojo Marius.

Jo nufilmuotame vaizdo įraše sudėtinga kažką suprasti, tačiau girdisi moterų klyksmai, matomi apsistumdymai. Taip pat labai sunku vertinti, kas iš tikrųjų pradėjo konfliktą – ar aptarnaujantis personalas ar patys lietuviai.

Konflikte dalyvavęs Nedas tikino, kad konfliktas kilo, kai vienas darbuotojų pastūmė lietuvį: „Mes bandėme pasileisti muziką, bandėme įjungti, bet nepavyko. Tada mums pakvietė DJ turką ir taip išėjo, kad ateidamas jis pastūmė lietuvį – negaliu pasakyti specialiai ar ne. Tada prasidėjo riksmai, muštynės. Viena lietuvė nukentėjo nuo turkų, prašėme daktaro, bet sunkiai iškvietė.

Šita naktis buvo košmaras, nusivylę ne tik viešbučiu ir aptarnavimu, bet ir turkų agresija. Su draugu patyrėme didelį stresą, mus apkaltino už nieką, laukėme dvi valandas, kol viską išsiaiškins policija, per prievartą buvome sodinami į policijos automobilį. Iš vieno turko gavome daug grasinimų. Iš tiesų mes nesupratome, ką jis sako, bet iš elgsenos ir rankų judesių supratome, kad tai grasinimas.“

Nedo tikinimu, jis su draugu į konfliktą nė nesivėlė, tik jį stebėjo, tačiau turėjo sėdėti kelias valandas policijos automobilyje „už nieką“.

Panašiai kalbėjo ir kitas tautietis Jurgis: „Pastūmė turkas lietuvį – nuo to ir prasidėjo. Kai kurie administracijos darbuotojai irgi šoko ir merginai trenkė. Reikėjo daktarų apžiūros, ji buvo labai išsigandusi ir labai prastai jautėsi, verkė.“

Jurgio teigimu, policiją iškvietė administracija, lietuviai to padaryti nespėjo, nes buvo įsitraukę į konfliktą, jį filmavo, o ir nežinojo, kuriuo numeriu skambinti.

Konflikto sūkuryje atsidūrusi Gabija taip pat teigė, kad barnis kilo dėl to, kad lietuviai bare reikalavo muzikos. Mergina tvirtino stipriai nukentėjusi dėl kilusių grumtynių.

„Iš tiesų net sunku nupasakoti viską. Patyriau ganėtinai nemažą šoką, nes mane gerai „atjungė“ ir tąsė po grindis. Aš tiesiog pasitaikiau ne laiku ir ne vietoje, tai matosi ir vaizdo įraše“, – sakė ji.

Tikino, kad dingo pinigai

Taip pat keli poilsiautojai tikino, kad iš jų tą vakarą neva buvo pavogti pinigai.

„Mano kolegos piniginė dingo su 400 eurų, iš mano piniginės dingo 160–180 eurų. Kreipėmės į viešbučio darbuotojus, tačiau jie sakė, kad nieko nežino, o kameros neveikia“, – sakė Marius.

Nusivylę naktiniais įvykiais ir policijos požiūriu lietuviai teigė nedrįsę kreiptis į policiją, tačiau kreipėsi į „Tez Tour“ Bodrume atstovę.

„Tiek gidė, tiek viešbučio personalas atviru tekstu davė suprasti, kad jūsų pačių reikalas tai ir niekas nieko nedarys“, – tikino lietuvis.

Kad dingo pinigai tvirtino ir kitas poilsiautojas Darius. Jis tvirtino su savimi nešiojęsis nedidelę sumą pinigų, o likusią palikęs viešbučio kambaryje kuprinėje kartu su pinigine.

„Vakare pinigų kuprinėje jau neradau. Vietos policija nelabai gilinosi ir į pačias muštynes. Tiesiog informavau savo banką dėl kortelių užblokavimo ir grįžęs kreipsiuosi į policiją dėl ID kortelės praradimo“, – teigė Darius, praradęs kelis šimtus eurų.

Kai kurie persikėlė į kitą viešbutį

Po košmariškos nakties lietuviai iškart kreipėsi į „Tez Tour“ Bodrume atstovę, 10 val. ryto buvo suplanuotas susitikimas.

„Atvažiavo, pasiūlė visus perkelti į kitą, prastesnį viešbutį su 50 eurų priemoka ir pasirašyti, kad neturime pretenzijų. Prašėme pirmu reisu išvykti namo, tačiau į mūsų prašymus nereagavo“, – teigia Marius.
Viešbutis

Paklaustas, kodėl, jo teigimu, buvo pasiūlytas neva prastesnis viešbutis, jis teigė tokį įspūdį susidaręs iš atsiliepimų: „Viešbutis tikrai silpnesnis, be to, „Tez Tour“ atstovė teigė, kad už persikėlimą reikia primokėti 50 eurų ir patiems pasirūpinti pervežimu už savo lėšas.“

Lietuviai akcentuoja, kad „Tez Tour“ sutinka perkelti į kitus viešbučius tik jei jie sutinka pasirašyti, kad kelionių agentūrai pretenzijų neturi.

Baisėjosi sąlygomis

DELFI primena, kad daugiau nei 100 lietuvių į „Thor by Alkoclar Exclusive“ viešbutį Bodrume išvyko rugsėjo 30 dieną.

Vakar jie kreipėsi į DELFI pasakodami apie baisias sąlygas apgyvendinimo įstaigoje ir siųsdami nuotraukas, kuriose matosi suplyšę rankšluosčiai, skruzdėlės patalpose, kiauros lubos, sulūžę baldai.
Viešbutis

Nusivylę atostogautojai susitelkė į grupę feisbuke „Atostogų košmaras“, kuriose kelia viešbučio nuotraukas, vaizdo įrašus ir nusivylimus.

Susibūrę tėvynainiai susitarė grįžę į Lietuvą rašyti kolektyvinį ieškinį ir prašyti iš kelionių organizatoriaus pinigų grąžinimo bei kompensacijų.

„Tez Tour“ nakties įvykiai žinomi

„Tez Tour“ Viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė teigė, kad naktį kilusių muštynių atvejis kompanijai yra žinomas.

„Dėl įvykio konflikte dalyvavusios šalys kreipėsi į policiją. Kol kas nėra žinoma, kas yra kaltas dėl susiklosčiusios padėties, vykdomas tyrimas“, – sakė ji.

I. Aukštuolytės teigimu, kiekvieno lietuvio atvejis sprendžiamas ir bandoma surasti geriausią sprendimą.

„Turistams išreiškus nepasitenkinimą viešbučiu, visais atvejais bandoma klausimą išspręsti konstruktyviai ir operatyviai pasiūlant alternatyvias paslaugas. Vietoje reiškiamos pretenzijos yra sprendžiamos toje šalyje, nepavykus jų išspręsti, turistai turi teisę kreiptis į kelionių organizatorių po kelionės“, – sakė ji.

Paklausta, ar išties dalis lietuvių, norinčių persikelti kitur, buvo paprašyti pasirašyti lapus, kad jie neturi „Tez Tour“ jokių pretenzijų, I. Aukštuolytė teigė, kad tai įprasta praktika.

„Keičiant sudarytos sutarties sąlygas visais atvejais yra sudaromi susitarimai dėl keitimo sąlygų, kuriuos šalys pasirašo. Tai įprastinė pretenzijų nagrinėjimo vietoje sudėtinė dalis“, – sakė ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (720)