„JAV ekologiškų produktų rinka yra pati didžiausia pasaulyje ir, žinoma, pati konkurencingiausia. (...) Tad patekę į JAV rinką konkuruojame su viso pasaulio gamintojais“, – pranešime sako „Auga group“ ekologinių produktų vystymo ir komercijos vadovas Laurynas Miškinis.

Kaip praneša grupė, šiuo metu „Costco“ ir keliuose mažesniuose prekybos centruose prekiaujama ekologiška sriuba. Tikimasi, kad netrukus prekybos vietas pasieks ir kita bendrovės produkcija.

JAV ekologiškų maisto produktų rinka šiuo metu siekia apie 44 mlrd. eurų ir sudaro beveik pusę visos pasaulinės ekologiškų produktų rinkos.

Bendrovės galutiniam vartojimui skirtų produktų pakuotėse segmento pardavimo pajamos per 2019 metų pusmetį išaugo 84 proc.

„Auga group“ šiuo metu eksportuoja apie 80 proc. visos pagamintos produkcijos, o eksporto geografiją sudaro daugiau kaip 30 rinkų visame pasaulyje.

Kaip skelbta anksčiau, šiais metais „Auga group“ savo gaminius taip pat pradėjo tiekti Švedijos maisto prekių platintojams „Di Luca & Di Luca“ ir „Midsona“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)