„Siekdami stabilizuoti svetainės darbą, padidinome jos techninius pajėgumus, todėl tolesnių sutrikimų dėl rekordinio klientų antplūdžio neturėtų kilti. Svetainės veikla sutriko vidurdienį - dėl išaugusio lankytojų skaičiaus kai kuriems vartotojams nepavykdavo prisijungti prie svetainės, jos veikla buvo nestabili. Mūsų specialistai ruošėsi didesniam klientų antplūdžiui, tačiau nesklandumų išvengti nepavyko dėl visus lūkesčius viršijusio rekordinio vartotojų srauto. Dar kartą atsiprašome savo klientų dėl patirtų nepatogumų“, - teigia „Lietuvos energijos“ atstovas Artūras Ketlerius.

Anksčiau pirmadienį pranešta, kad paskutinę metų dieną savitarnos svetainę manogile.lt užplūdo rekordinis klientų skaičius.

Gyventojai buvo raginami iki Naujųj7 metų deklaruoti suvartotą elektrą ir dujas, nes nuo Naujųjų pasikeitus tarifams reikėtų mokėti daugiau - nuo sausio 1 d. keičiasi elektros ir dujų kainos. Gyventojai suskubo tai daryti, tačiau savitarnos svetainės „Mano Gilė“ sistema neatlaikė apkrovų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (123)