Strateguoti pokyčiai – svarbiausias skaitmeninės rinkodaros komponentas
„Pokyčiai vyksta nuolat, tik klausimas, kiek mes ryžtamės juos vaikytis ir ar tai visada prasminga. Filosofiškai žiūrint, pokytis nebūtinai yra kažkas apčiuopiamai gero, kartais pokyčiai ilgainiui tampa klaida. Savo darbo praktikoje teko matyti, kaip įmonės imasi leisti pinigus automatizacijai, kai tam nėra aiškaus galutinio tikslo. Procesai kainuoja, todėl nukenčia „degančios“ vietos arba bandoma išrasti dviratį iš naujo“, – teigia „Mikulskis.lt“ įkūrėjas J. Mikulskis. Skaitmeninės rinkodaros ekspertas taip pat pabrėžia, kad besiformuojantis kūrybingumas yra esminis pastarųjų metų pokytis reklamoje.
Pamirškite darbą paskubomis
Investuokite į žinias
„Kviečiu pradėti daugiau laiko ir biudžeto investuoti į A/B testavimus skaitmeninėje rinkodaroje, nes tik taip liksite objektyvūs ir konkurencingi. Taip pat turinys jau kelerius metus yra sugrįžęs į rinką, apie jį nemažai kalbama, net man atrodo, kad daugelis šią sąvoka skirtingai interpretavo, todėl turime daug turinio socialiniuose tinkluose, bet vis dar labai mažai savuose tinklalapiuose. Akivaizdžiai matome, kad visi siekia trumpalaikio iškilimo į viršų, bet mažai susimąsto apie turinio išliekamąją vertę“, – dėsto J. Mikulskis ir priduria, kad itin svarbu investuoti į darbuotojo žinias.
Tradicinių darbo vietų ateityje nebeliks
Verslo vienaragiai be GIG ekonomikos neegzistuotų
GIG ekonomika verslo rinkoje tampa vis populiaresniu sprendimu ir darbdaviui, ir darbuotojui. Ypatingą dėmesį GIG ekonomikai skiria verslo vienaragiai. „Uber“, „Lyft“, „Airbnb“, „Instacart“ ir daugybė kitų iš principo neegzistuotų, jei ne GIG ekonomika“, – įsitikinęs T. Deksnys.
Kviečiame apsilankyti renginyje „NEXT Economy“ ir išgirsti visus pranešimus. Patirtimi taip pat dalinsis: Ilja Laurs, Aurimas Pautienius-Želvys, Aivaras Kazilas, Robertas Juodka, Kamilė Jokubaitė, Vidas Petraitis ir Benas Baltramiejūnas. Renginį remia: DELFI, LVPA, Spaudos departamentas, „Technopolis“ ir „Primus Derling“.