„Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius BNS teigė, kad naujovė pirmiausiai bus pradėta taikyti Pakruojyje ir Zarasuose.

„Pastebėjome, kad banko darbuotojai daug efektyviau aptarnauja atvykusius klientus, kai salėje nėra gyvos eilės. Be to, iš anksto žinodami, kokiu tikslu žmogus atvyksta į susitikimą, mūsų darbuotojai turi daugiau laiko pasiruošti konkrečiai konsultacijai ir suteikti klientui daugiau vertės“, – BNS atsiųstame komentare teigė S. Abraškevičius.

Nuo rugpjūčio 1 dienos klientai kviečiami paskambinti į „Swedbank“ konsultacijų centrą trumpuoju numeriu 1884 ir susitarti dėl jiems patogiausio susitikimo laiko. Ateidami į susitikimą klientai be asmens dokumento su savimi turėtų prisijungimo prie interneto banko priemones.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (268)