„Mūsų tikslas - suteikti vartotojams dar daugiau galimybių ir sėkmingą patirtį mažmeninėje prekyboje pritaikyti skaitmeninėje erdvėje, kurioje veikiame jau trejus metus. Neabejojame, kad „Soulz.lt“ platforma dar labiau sutvirtins mūsų pozicijas”, - pranešime sako „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.

„Soulz.lt“ pirkėjai gali rinktis drabužius, avalynę ir aksesuarus iš daugiau nei 80 žinomų prekinių ženklų - „Boss“, „Tommy Hilfiger“, „Armani Exchange“, „Calvin Klein Jeans“, „Aldo”, „Tom Tailor“, „Diesel“, „Jack&Jones“, „Miss Sixty“, „Superdry“, „Coccinelle“, „Marella“, „Michael Kors“ ir kitų, pranešė grupė.

Nuo 2016 m. „Aprangos“ grupė, veikdama pagal pasirašytas sutartis su drabužių mažmeninės prekybos bendrove „Inditex“, vykdo „Zara“, „Massimo Dutti“, „Bershka“, „Pull and Bear“, „Stradivarius“, „Zara Home“, „Uterque“ ir „Oysho“ prekės ženklų prekybą internetu Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)