„Turime būti budrūs ir pasirengę išleisti šimtus milijonų dolerių, o galiausiai ir milijardus dolerių, kad apsaugotume savo klientų interesus“, – naujienų agentūra „Bloomberg“ pacitavo J. Wilke'o žodžius.

Pasak bendrovės atstovo, „Amazon“ supranta, kad gali prarasti patikimo prekių ženklo statusą, jei paaiškės, kad bendrovė neužtikrina parduodamų produktų saugumo. Štai kodėl praėjusiais metais bendrovė išleido 400 mln. JAV dolerių technologijoms ir 5 tūkst. darbuotojų personalui, kuriems pavesta ieškoti padirbtų ir nesaugių prekių.

Elektroninės prekybos milžinė pastaraisiais mėnesiais sulaukė kritikos dėl nesaugių ir pasibaigusių gaminių pardavimo. Visų pirma, verslo leidinys „The Wall Street Journal“ paskelbė straipsnį, kuriame išsamiai aprašė daugiau nei 4 tūkst. produktų, kurių galima rasti bendrovės platformoje ir kuriuos federalinės institucijos pripažino nesaugiais.

Be to, „Amazon“ susidūrė su konkurencijos reguliuotojų spaudimu, susirūpinusių dėl dvigubo bendrovės vaidmens rinkoje – kaip mažmeninės prekybos platformos ir kaip mažmeninės prekeivės.

Tuo tarpu Europos Komisija liepą pradėjo oficialų antimonopolinį tyrimą dėl „Amazon“, įtardama, kad bendrovė pažeidė ES konkurencijos taisykles, naudodama konfidencialius nepriklausomų mažmenininkų duomenis.

JAV federalinės prekybos komisijos (FTC) tyrėjai taip pat tiria „Amazon“ veiklą, kad nustatytų, ar mažmenininkė naudojasi savo galia rinkoje mėgindama pakenkti konkurentams.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)