Jungtinių Valstijų elektroninės prekybos milžinė išlaikys kitą veiklą Kinijoje, kaip „Amazon Web Services“ (AWS), „Kindle“ elektroninių užsakymų knygos ir tarptautinės komandos, kurios padeda pristatyti prekes Kinijos pirkėjams užsienyje. Apie tai praneša „Bloomberg News“, cituodama su planais susipažinusius žmones.

Nors ji dominuoja Jungtinėse Valstijose ir kai kuriose kitose rinkose, „Amazon“ turi sunkumų Kinijoje, konkuruodama su „Alibaba“ ir „JD.com“, kurios yra itin populiarios šalyje.

Tai vyksta, nepaisant „Amazon“ investicijų į logistiką Kinijoje ir 2004 metų Kinijos internetinių knygų pardavėjos „Joyo“ įsigijimo.

„Amazon“ atstovas spaudai kol kas nepatvirtino planų užbaigimo, bet kompanija toliau ieško galimybių tarptautiniams pardavimams padidinti.

Remiantis atstovo spaudai pranešimu naujienų agentūrai AFP, Kinijos internetinės mažmeninės prekybos verslas išskirtinai pabrėžia tarptautinius pardavimus, kurie sulaukia didelio populiarumo tarp Kinijos pirkėjų.

Pranešime teigiama, kad kompanija stengiasi sustiprinti ties tarptautiniais pardavimais Kinijoje sutelktą veiklą.

„Bloomberg“ šį žingsnį pavadino naujausiu ženklu, kad „Amazon“, turėdama sunkumų su konkurentėmis Kinijoje, susitelkia ties augančia Indijos rinka.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją