Giedrė ir Mindaugas Aldoniai jau šešerius metus puoselėja savo rankomis kurtą pramogų parką. Kasmet pora pasiūlo po naujovę. Vos nuo kelių trasų medžiuose prasidėjęs verslas jau turi ir linksmuosius kalnelius, laisvo kritimo šuolį, skrydį per Nemuną, kavinę-piceriją bei restoraną su apnakvindinimo galimybėmis.

„Sunkiausia buvo tai, kad neturėjome patirties šioje srityje – pramogos, laisvalaikis, renginių organizavimas“, - prisipažino G. Aldonienė.

Moteris pasakojo, kad prieš pramogų parko įkūrimą šeima vertėsi didmenine alkoholio prekyba. Dar anksčiau turėjo automobilių servisą.

Vis dėlto gyvenimas – geriausia mokykla. Dabar šeima gali pasididžiuoti, kad jų valdomame parke darbo šventė buvo suorganizuota net 1,5 tūkst. žmonių, kai aktyvų poilsį savo darbuotojams užsakė vienas komercinis bankas.

G. Aldonienė pasakojo, kad pati su vyru apsiima organizuoti renginius 200-400 žmonių. Jei nori susirinkti daugiau, tenka ieškoti pagalbos renginiui organizuoti.

Paklausta, kodėl su vyru metė prekybą alkoholiu ir pasinėrė į nuotykių parko kūrimą, moteris teigė, kad dėl visko kalta aistra keliauti.

„Keliavome su vaikais po Europą ir esame aktyvių pramogų mėgėjai. Dalyvaujame raliuose, mėgstame ekstremalias pramogas. Tuo metu (2009 m. - red.) Lietuvoje trūko aktyvių pramogų“, - kalbėjo verslininkė. Pasak jos, kai Alytaus rajone atsidarė „Tarzanija“, iš pramogų parkų Lietuvoje veikė tik „Lokės pėda“. Tais pačiais metais Druskininkuose atsidarė „One“ pramogų parkas ir „TonyResort“ parkas Anupriškėse.

Dabar G. Aldonienė priskaičiuoja iki 16 pramogų parkų Lietuvoje, kuriuose gyventojai gali išbandyti savo jėgas besikarstydami medžiuose.

Verslininkė prisipažino, kad pramogų parko verslas itin priklausomas nuo oro. „Atsikeli ryte ir jei pamatai, kad lyja, nieko nebus“, - kalbėjo pašnekovė.

Vis dėlto moteris su vyru toliau galvoja, kaip sumažinti sezoniškumą savo versle. Per paskutinius metus įkurti linksmieji kalneliai, kuriais galima naudotis ir žiemą. Be to, įrengta ir ledo aikštelė šalčiausiems mėnesiams klientams pritraukti.

Pasak G. Aldonienės, vasarą užsienio klientai sudaro apie 20-30 proc.

Labiausiai verslininkų laukiamos šventės – Užgavėnės ir Joninės. Per žiemos išvarymo šventę parke apsilanko apie 3 tūkst. žmonių. Per Jonines – 5-6 tūkst.

Planų plėstis kitose vietose šeima neturi. Alytaus rajone, kur įkurtas parkas, jie turi apie 30 ha žemės, ir G. Aldonienės teigimu ir čia pakankamai dar yra vietos, kur plėtoti savo verslą.

Verslininkės skaičiavimu, pirminės investicijos į pramogų parką siekė 300-360 tūkst. Lt (87 tūkst. -124 tūkst. eurų).

Pernai metais pramogų parke apsilankė apie 12-15 tūkst. klientų. Vasarą parke dirba 12-15 instruktorių, kurie prižiūri poilsiautojus.

Portalas DELFI Alytaus raj. lankėsi Valstybinio turizmo departamento kvietimu informacinėje kelionėje po Dzūkiją ir Suvalkiją.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (34)