Po trečiadienio vakare vykusio Skandinavijos koncerno "Baltic Beverages Holding" (BBH) prezidento Cristiano Ramm-Schmidto (Kristiano Ram-Šmito) ir "VP Market" vadovų susitikimo pranešta, kad asmeniniai konfliktai neturi lemti verslo sprendimų.

Kaip rašo dienraštis "Verslo žinios", itin slėptas prekybos tinklo UAB "VP Market" generalinio direktoriaus ir skandinavų bendrovės BBH, Lietuvoje valdančios UAB "Švyturys-Utenos alus", prezidento susitikimas vakar vakare įvyko sostinės "Stiklių" viešbutyje. Verslininkai pamėgino prie vakarienės stalo išsiaiškinti pašlijusius tarpusavio santykius.

"Jau skelbėme anksčiau, kad Tomo Kučinsko atsakomybė ir veiklos sfera išplečiama, paskyrus jį bendrovės "Švyturys-Utenos alus" valdybos pirmininku ir "BBH Baltic" prezidentu. Nuo šiol jis pagrindinį dėmesį skirs naujoms pareigoms ir užsiims visų keturių didžiausių Baltijos šalyse alaus daryklų strateginiais klausimais. Tomas Kučinskas taip pat dalyvaus ir BBH valdyme kaip BBH koncerno viceprezidentas", - teigia BBH Korporatyvinių reikalų direktorius Baltijos šalims Saulius Galadauskas.

"VP Market" generalinis direktorius Ignas Staškevičius Eltai sakė, kad susitikime su C.Ramm-Schmidtu buvo išsakyti turimi faktai dėl "Švyturio- Utenos alaus" vadovo Tomo Kučinsko veiklos ir jie nebuvo paneigti.

"Mes lauksime pasiūlymo. Tikimės, kad jis bus pateiktas šį savaitgalį. Atsižvelgus į jį bus aišku, ar atnaujinsime prekybą "Švyturio- Utenos alaus" produkcija", - pabrėžė I. Staškevičius.

Jis neslėpė, jog susitikime siekta išgirsti, kaip BBH koncernas vertina T. Kučinską ir koks bus jo likimas.

S. Galadauskas atkreipė dėmesį, kad sutartis tarp "VP Market" ir "Švyturio-Utenos alaus" nėra nutraukta, o tik sustabdytas produkcijos tiekimas. I. Staškevičius taip pat neatmetė galimybės, kad greitu laiku bus atnaujinta prekyba "Švyturio - Utenos alaus" produkcija.

Konfliktas tarp alaus pardavimų lyderės "Švyturio-Utenos alaus" ir didžiausią Baltijos šalyse prekybos tinklą valdančios "VP Market" kilo praėjusią savaitę. "VP Market" atsisakė nuo šios savaitės pradžios parduoti "Švyturio-Utenos alaus" produkciją - alų, sidrą bei mineralinį vandenį, kaltindama bendrovės vadovą T.Kučinską kurstymu prieš prekybos bendrovę sudaryti kartelinius susitarimus.

"Švyturys-Utenos alus" atmetė kaltinimus, "VP Market" žingsnius vertindama kaip atvirą šantažą ir bandymą pagąsdinti kitus tiekėjus.

Lietuvos aludarių asociacija penktadienį kviečia neeilinį asociacijos tarybos posėdį, kuriame svarstys susidariusią grėsmingą visai Lietuvos alaus pramonei situaciją.

Paskutinieji "VP Market" vadovų pasisakymai apie konfliktą su "Švyturio-Utenos alaus" bendrove patvirtino aludarių nuogąstavimus dėl to, kad "VP Market" rimtai ruošiasi pakeisti kokybišką lietuvišką alų pigia importuota produkcija. "VP Market" prekybos tinkle parduodama nemaža dalis Aludarių asociacijos narių produkcijos.

Šalies alaus lyderis "Švyturys-Utenos alus" užima 48,57 proc. Lietuvos alaus rinkos, "VP Grupė" - 34,5 proc. mažmeninės prekybos maisto produktais rinkos.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją