2015 metais bendrieji pardavimai šią dieną siekė 91,22 mlrd. juanių (14 mlrd. JAV dolerių, pagal 2015 m. lapkričio 11 d. kursą).

Vienišių dienos šventė šiais metais prasidėjo 0.00 vietos laiku (Lietuvos laiku ketvirtadienį 18.00 val.) naktį į penktadienį, lapkričio 11 dieną Šendžene. Spaudos centro duomenimis, 81,2 mlrd. juanių riba buvo pasiekta 15:19:13 val. vietos laiku (9.14 val. Lietuvos laiku).

Per pirmąsias penkias išpardavimo minutes operacijų, atliktų per mokėjimo sistemą „Alipay“, suma perkopė milijardą dolerių (6,8 mlrd. juanių). Praėjus dar valandai, bendrieji pasauliniai pardavimai viršijo 35,4 mlrd. jaunių (5,2 mlrd. dolerių) ribą.

„Vienišių diena“, dar žinoma kaip „Dvigubo vienuoliktuko“ diena, Kinijos mažmenininkėms tampa vienu svarbiausių įvykių per visus metus.

Lapkričio 11-ąją studentai pirmą sykį paminėjo 1990-ųjų viduryje, o šventės data išsirinkta neatsitiktinai – ją sudaro keturi vieniši skaičiai: 11/11. Vienišių dieną pradėta švęsti 1993 metais viename iš Nankino universitetų. Manoma, kad studentai šią šventę sumanė kaip atsvarą Valentino dienai: kad tie, kurie neturi poros, galėtų ką nors nusipirkti sau.

Pastaraisiais metais ši tradicija peraugo į tendenciją, ir Kinijos prekybos centrai bei interneto mažmenininkės rengia stambaus masto išpardavimus šią dieną,

Pirmoji „Alibaba“ išpardavimų šventė, kurioje dalyvavo vos 27 prekybos bendrovės, vyko 2009 metais. Tuomet šios šventės tikslas buvo patraukti dėmesį į elektroninės prekybos svarbą. Tačiau per pastaruosius aštuonerius metus šis renginys tapo didžiausiu išpardavimu pasaulyje ir yra vadinamas Kinijos „Juoduoju penktadieniu“.

Šiais metais šioje šventėje dalyvauja per 14 tūkst. tarptautinių prekės ženklų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)