Kompanijos pelnas pašoko iki 63,985 mlrd. juanių (10,2 mlrd. dolerių), 60 proc. išaugus pajamoms iš pagrindinio įmonės verslo - internetinės prekybos.

Niujorke akcijomis prekiaujanti „Alibaba“ per kovo 31 d. pasibaigusius metus pritraukė 98 mln. naujų vartotojų. Iš viso kompanijos elektroninės prekybos platformomis naudojosi 552 mln. žmonių.

Bendros pajamos lyginamuoju laikotarpiu pašoko 58 proc., iki 250,27 mlrd. juanių. Pajamos iš debesų kompiuterijos (angl. cloud) verslo kilo 101 proc., o iš skaitmeninės medijos ir pramogų verslo - 33 proc.

„Alibaba“ vyriausioji finansininkė Maggie Wu prognozuoja, kad šiais fiskaliniais metais kompanija pasieks panašius rezultatus.

„Žiūrint į fiskalinius 2019-uosius, manome, kad bendras pajamų augimas viršys 60 proc. Mes tikime savo pagrindiniu verslu, o taip pat ir naujų verslų pasiektu pagreičiu“, - sakė ji.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)