Didžiausias Kinijos elektroninės prekybos platformas valdanti „Alibaba“ į „Lazada“ pirmą sykį investavo praėjusių metų balandį, už 1 mlrd. dolerių įsigydama 51 proc. akcijų.

Pagal naująjį sandorį, „Alibaba“ bendrovę „Lazada“ vertina 3,15 mlrd. dolerių.

„Lazada“ teikia platformą daugiau nei 100 tūkst. pardavėjų Kinijoje bei užsienyje, kurių bendras klientų skaičius siekia 560 mln. žmonių.

Pastebima, kad pietryčių Azija elektroninės prekybos rinkoje tampa vis svarbesniu kovos lauku - čia įsitvirtinti siekia ne tik vietinės įmonės, tačiau ir tokie milžinai kaip „Google“ ar „Facebook“. Pasak tyrimų kompanijos „Bain & Co“, internetu prekes perkančių klientų skaičius regione šiemet išaugo iki 200 mln.

Tuo tarpu pagrindinis „Alibaba“ konkurentas „Tencent“ anksčiau šiais metais investavo į internetinės prekybos platformą „Sea“, kuri taip pat siekia tapti pagrindine elektroninės prekybos paslaugų tiekėja regione.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją