Pradėti savo verslą A. Guoga nusprenė dar dirbdamas „CitiBank“ valdomame investiciniame banke Honkonge. Čia vyras sėkmingai padėjo verslams apsidrausti nuo valiutų kursų svyravimo.

„Jei dirbi nuoširdžiai, tai paprasta, nereikia būti genijumi“, - savo prisiminimais dalinosi konferencijos pranešėjas.

Verslininkas suprato, kad sėkmingam verslui privalu rasti nišą. Verslo niša, A. Guogos nuomone, kaip kristalinis rutulys, kuris išpranašauja laimingą ateitį.

Kaip pavyzdį, verslininkas minėjo Kaune įsikūrusią internetinę parduotuvę „TonySport“, kurios pirmasis tikslas – greitai, patogiai ir pigiai klientams pasiūlyti sportinę avalynę.

„Paprastas vaikinas pagalvojo, kodėl iš Kauno nepabandyti dominuoti viso pasaulio su krepšinio avalyne. Jei bandytumei aprėpti ir pardavinėti viską – būtų sunku“, - pasakojo verslininkas.

Išsirinkus nišą taip pat svarbu suprasti, ko klientams iš tiesų reikia ir reikės artimiausius metus.

„Negali kliento paklausti, ko tu norėsi po penkerių metų. Sukurti kai ką naujo trunka ilgai ir turi žinoti bei turėti tonuso prisiimti riziką. Be ateities matymo nieko nebus“, - konferencijoje kalbėjo verslininkas.

A. Guoga vaizdžiai pasinėrė į verslo palyginimus su statistinėmis kreivėmis: „Jeigu tavo kreivė žemiau kitų, ką gali laimėti? Turi rizikuoti ir brėžti save aukščiau ir laukti, kol rinka ateis pas tave“.

Kita kryptis, kurios sėkmingas verslininkas negali užmiršti, pasak A. Guogos, – inovacijos.

„Kas žino, kaip „TetraPak“ padėjo žmonėms? Inovacija yra paprastumas. Jie pasakė, kad kam reikia stiklo, svorio, kai produktus sunku parnešti namo. Kodėl gi nepilti pieno į popierių? Tai – efektyvumas, paprastumas, taupumas. Inovacija nėra komplikuotas dalykas“, - kalbėjo verslininkas.

Be drąsos rizikuoti, inovacijų verslininkas pabrėžia ir komandos svarbą sėkmingam verslui. Be stiprios komandos – nieko nesukursi.

„Aš visada siekiu padėti žmonėms tapti milijonieriais. Galiu pasididžiuoti, kad jau nemažai įmonių pavyko tai padaryti“, - džiaugėsi verslininkas.

Kalbėdamas apie riziką Australijoje gyvenęs verslininkas teigė, kad Lietuvoje didelė dalis gyventojų dar baidosi rizikos, nori „saugių“ pinigų.

„Tačiau didžiausia rizika – nežinoti, ką darai. Rizika yra neinvestuoti, neatsinaujinti, nepriimti naujų sprendimų“, - teigė jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (231)