Užsakovų ir paslaugų tiekėjų valdymo sistemos „Serfy“ įkūrėjas Povilas Vytautas Dudonis sako, kad, dirbant su mobiliais darbuotojais, itin svarbu iš anksto apgalvoti jų veiklą, ir pateikia 5 patarimus, kaip tai padaryti.

1 patarimas: laiku reaguokite ir planuokite

Paslaugų tiekimo srityje nėra nė vienos tokios pačios dienos. Vienos jų būna ramesnės, tačiau kartais viskas sukrenta: atšaukiami užsakymai, suserga darbuotojai, gatvėse atsiranda spūsčių. Vis dėlto klientams turi būti pristatyti aukščiausios kokybės produktai ir suteiktos geriausios paslaugos, nepaisant jokių šalutinių aplinkybių. Gebėjimas į tokias situacijas reaguoti realiu laiku – nepaprastai svarbus: kuo greičiau pašalinama problema, tuo mažesni šansai sukelti klientų nepasitenkinimą. Todėl mobilių darbuotojų vadovams pravartu iš anksto apgalvoti, kaip būtų galima išvengti problemų ir operatyviau spręsti kilusius nemalonumus.

2 patarimas: užtikrinkite darbuotojų pasitenkinimą darbu

Dar viena dažna problema, su kuria susiduria vadovai, teigiamas darbuotojų požiūris į darbą. Dėl šios priežasties labai svarbu atrasti balansą – joks darbuotojas nenorės būti nuolatos stebimas, kadangi tai kelia įtampą, jausmą, kad juo nepasitiki. Iš kitos pusės, darbuotojas taip pat nenori būti paliktas tarsi vienas lauke, jam reikia jausti palaikymą. Pasitikėjimas čia atlieka itin svarbų vaidmenį, todėl reikia atrasti savitarpio supratimą su darbuotoju ir pasiekti bendrą susitarimą dėl darbų progreso.

3 patarimas: užtikrinkite darbuotojų reprezentatyvumą

Kartais mobilūs darbuotojai tampa vieninteliu ryšiu tarp įmonės ir jos klientų. Vis dėlto visos atsakomybės nepriklauso vien tik jiems. Tuo mobilūs darbuotojai turi dalytis su vadovais, o tai yra sudėtinga užduotis, nes mobilūs darbuotojai turi unikalią darbo aplinką. Dėl šios priežasties mobiliems darbuotojams negalima naudoti tų pačių gairių, skatinant jų reprezentatyvumą, kaip biuro darbuotojams, jiems svarbu parengti kitą planą.

4 patarimas: kiek įmanoma sumažinkite popierinės dokumentacijos

Darbų dokumentacija nuo užduoties gavimo iki atsiskaitymo yra itin svarbi, be jos neįsivaizduojama nė vienos organizacijos kasdienybė. Tačiau vis dažniau kyla klausimas, ar šiais technologijų laikais viskas privalo būti popieriuje?

Popieriniai dokumentai neretai kelia problemų darbuotojams, kuriems reikia keliauti iš vietos į vietą. Įvairios sąskaitos, važtaraščiai, sutartys – jas vežiotis nepatogu, jos dažnai susiglamžo, o kartais net pasimeta. Vėliau dėl to gali kilti problemų siekiant atlikti kitas užduotis.

Dėl nuolat tobulėjančios techninės įrangos, tokios kaip išmanieji telefonai ar planšetės, dabar gerokai lengviau perkelti didžiąją dalį dokumentacijos į skaitmeninę laikmeną. Pasirinkus atitinkamą programinę įrangą, gerokai sumažinamas popierinių dokumentų skaičius ir taip palengvinama mobilių darbuotojų kasdienybė.

5 patarimas: įvertinkite technologijų teikiamas galimybes

Kontroliuojant įmonės veiklą, labai svarbu prisitaikyti prie kiekvieno projekto ir jį valdyti. Šiandien gausu technologijų, kurios prisideda prie darbų efektyvumo. Pavyzdžiui, „Serfy“ yra bendra ir lengvai valdoma sistema, kurią naudodami užsakovai ir paslaugų teikėjai realiu laiku vienoje vietoje efektyviai komunikuoja darbiniais klausimais. Tai vienintelė sistema, kuri įtraukia užsakovą į procesą ir suteikia galimybę stebėti vykdytojų vidinę veiklą. Dabar sistema naudojasi daugiau nei 200 įmonių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)