Interviu aptarėme per krizes atsirandančias netikėtas galimybes, plastiko taršą, darbo rinką ir tai, kodėl verslui gyvybiškai svarbu augti.
– Pone J. Maksvyti, ką reiškia „Terekas“? Sakartvele, regis, prasideda upė tokiu pavadinimu...
– Čia lyg ir humoras, galima sakyti. Bet iš tikrųjų: „techninis remontas ir aptarnavimas“, iš tų žodžių susidaro.
– Užsienyje prisistatote kaip „FlexBlow“?
– Taip, nes „Terekas“ užsienio rinkose nieko nesako. „FlexBlow“ yra mūsų ženklas ir juo pristatome, jis visur žinomas.
– Kaip gimė jūsų verslo idėja ir kodėl?
– Prieš 30 metų, kalbant apie tarą, dar nebuvo išvystyta šita PET technologija, tai pamatėme kaip galimybę, nusipirkę technologijas pagaminome, o po to pasižiūrėjome, – kadangi aš pats inžinierius, – kad galime bandyti ir technologijas pagaminti.