Interviu aptarėme per krizes atsirandančias netikėtas galimybes, plastiko taršą, darbo rinką ir tai, kodėl verslui gyvybiškai svarbu augti.

– Pone J. Maksvyti, ką reiškia „Terekas“? Sakartvele, regis, prasideda upė tokiu pavadinimu...

– Čia lyg ir humoras, galima sakyti. Bet iš tikrųjų: „techninis remontas ir aptarnavimas“, iš tų žodžių susidaro.

– Užsienyje prisistatote kaip „FlexBlow“?

– Taip, nes „Terekas“ užsienio rinkose nieko nesako. „FlexBlow“ yra mūsų ženklas ir juo pristatome, jis visur žinomas.

– Kaip gimė jūsų verslo idėja ir kodėl?

– Prieš 30 metų, kalbant apie tarą, dar nebuvo išvystyta šita PET technologija, tai pamatėme kaip galimybę, nusipirkę technologijas pagaminome, o po to pasižiūrėjome, – kadangi aš pats inžinierius, – kad galime bandyti ir technologijas pagaminti.

Aišku, pirmieji mūsų aparatai gamino 800–900 buteliukų: vienas aparatas ir du žmones prie jo stovėjo. Šiandien gamina 12 tūkst. ir tik vienas žmogus reikalingas – tiek per 30 metų pavyko išvystyti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)