“Citroen C6” – radikalus automobilis, išsiskiriantis ne vien stilingumu, bet ir dinamiškumu, komforto gausa ir naujausiais techniniais sprendimais.

С6 dizainas - nesunkiai atpažįstamas. Vos pažvelgus į automobilį, galima nesuklystant teigti, jog tai – “Citroen”. Į radiatoriaus groteles integruotas chromuotas firminis ševronas dar labiau pabrėžia priklausymą “Citroen” markei, o ant variklio dangčio ir sparnų šiek tiek užeinantys priekiniai žibintai tarsi užbaigia šį meno kūrinį.

Naujos technologijos – vardan saugumo ir komforto

Prancūzai pirkėjams siūlo naują vairuotojo darbo vietos koncepciją: didelis centrinis displėjus sumontuotas centre, o jo pateikiama informacija projektuojama ant priekinio stiklo, priešais vairuotoją. Tokio sprendimo dėka vairuotojas tuo pat metu gali žiūrėti į kelią ir perskaityti pateikiamą informaciją - važiavimo greitį, navigacinės sistemos parodymus ir t.t. Ne mažiau svarbu ir tai, jog dėl to ženkliai padidėja važiavimo saugumas.

Be naujovių, kurios jau montuojamos į С4 ir С5 modelius (nukrypimo nuo važiavimo krypties perspėjimo sistema LDW, parkavimosi davikliai priekyje ir gale, ksenoniniai žibintai su šviesos srauto reguliavimu, tempomatas su pasirinkto greičio ribotuvu), C6 limuzinuose pirmą kartą “Citroen” markės istorijoje panaudotas elektrinis stovėjimo stabdys.

Kadangi C6 pozicionuojamas kaip verslo klasės automobilis, variklių pasirinkimas nėra labai didelis. Pirkėjams bus siūlomi du V6 tipo galios agregatai – benzininis ir dyzelinis. Pirmasis – 3.0 litro darbo tūrio, 215 AG (155 kW) galios; antrasis – visiškai naujas 2.7 litro HDI serijos motoras su smulkiųjų dalelių filtru, išvystantis 208 AG (150 kW) pajėgumą. Abu varikliai bus komplektuojami tik su automatine 6 laipsnių transmisija. “Citroen C6” taip pat bus sumontuota nauja kintamo standumo pakaba, užtikrinanti ir nepriekaištingą važiavimo komfortą, ir puikias valdymo savybes.

Komfortas keliaujantiems

Kiekvienas C6 salono elementas apgalvotas iki smulkmenų: sėdynės su daugybe reguliavimo galimybių, nepriekaištinga garso izoliacija, 4 zonų klimato kontrolės sistema ir t.t.

Elektros varikliukų pagalba reguliuojamose galinėse sėdynėse keleiviai galės rasti idealią vietą poilsiui. Jų netrukdys ir pašaliniai triukšmai, nes šoniniai durelių stiklai - daugiasluoksniai. Kurdami vidaus apdailą, dizaineriai rėmėsi šiuolaikinių jaukių namų idėja, kurios dėka salone iš tikrųjų jauku kaip namie.

С6 modelyje sumontuota atskira klimato kontrolės sistema priekyje/gale ir dešinėje/kairėje sėdintiems keleiviams. Sistema turi oro srautų paskirstymo mechanizmą, kuris į saloną tiekia lygų, vienodo galingumo oro srautą, leidžiantį sukurti optimalų temperatūrinį režimą visame salone.

Naujasis “Citroen С6” atitinka visus verslo klasės limuzinams taikomus standartus. Juk nuo seno “Citroen” garsėjo automobiliais, kuriuose puikiai dera naujausios technologijos ir originalus stilius.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją