„Šiuo metu eilė sudaro 41 kilometrą. Kaip matome, situacija keičiasi net ne valandomis, o minutėmis. (...) Ši eilė juda. Ji juda labai lėtai, tačiau juda. Taip pat turime įvertinti, kad per naktį kai kurie vairuotojai miegojo ir atsirado tam tikri tarpai“, – LRT radijo laidoje „Ryto garsai“ kalbėjo VSAT vadas.

R. Liubajavas taip pat akcentuoja, kad VSAT aktyviai kontaktuoja su Lenkijos pasienio vadovais ir prašo pagreitinti procedūrą.

„Šiuo metu mes aktyviai kontaktuojame su Lenkijos sienos apsaugos tarnybos atstovais, prašydami pagreitinti procedūrą. Tačiau noriu atkreipti dėmesį, kad vykdydami savo Vyriausybės nutarimą Lenkijos sienos apsaugos tarnybos pareigūnai taiko labai detalų patikrinimą, ir šis patikrinimas užtrunka, dėl to ir susidarė eilės“, – teigė R. Liubajevas.

„Noriu informuoti, kad iš Lenkijos Respublikos pusės įvažiuojant į Lietuvą eilių tikrai nėra“, – pridūrė jis.

Automobilių eilės susidarė prie Lietuvos ir Baltarusijos sienos

„Sudėtinga situacija yra ir prie Lietuvos ir Baltarusijos sienos. Vykdydami Vyriausybės nutarimą ir karantino režimą mes sumažinome kontrolės punktų skaičių prie Lietuvos ir Baltarusijos sienos. Šiuo metu krovininių automobilių važiavimas įmanomas Medininkų–Kamenyj Log ir Raigardo–Privalka kontrolės punkte“, – sakė R. Liubajevas.

Pasak R. Liubajevo, įvažiuoti į Lietuvą Raigardo kontrolės punkte laukia 340 automobilių, o Medininkuose – 810. Visgi VSAT vadas informavo, kad,, reaguojant į susidariusią situaciją nuspręsta pradėti darbą dar viename kontrolės punkte.

„Nuo 9 valandos Lietuvos laiku suderinome ir su Baltarusijos puse, ir su Muitinės departamentu ir pradedame darbą dar viename kontrolės punkte – Šalčininkų kontrolės punkte“, – teigė jis.

R. Liubajevas taip pat patvirtino, kad automobilių eilės susidarė ir prie Baltarusijos bei Rusijos kontrolės punktų.

„Jeigu mes kalbame apie Medininkų kontrolės punktą, tai išvažiuoti iš Lietuvos laukia 300 krovininių automobilių, o kalbant apie Rusijos ir Lietuvos sieną, Kybartų kontrolės punkte laukia 25 automobiliai“, – sakė R. Liubajevas, akcentuodamas, kad automobilių srautų mažinti negalima, nes kalbama apie krovinines transporto priemones, vykdančias komercinį ir tarptautinį prekių gabenimą.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (43)