Dabartinis 1 mlrd. eurų siekiantis finansavimas dyzelinių automobilių taršai mažinti bus padidintas iki 1,5 mlrd. eurų. Taip pat 432 mln. eurų bus skirta mažų sunkvežimių modifikavimui.

A. Merkel pranešė apie finansavimo didinimą po susitikimo su savivaldybių atstovais. Vienas iš susitikimo tikslų buvo užkirsti kelią tolesniems draudimams miestuose važinėti senesniais dyzelinu varomais automobiliais.

Diskusijos apie oro švarą Vokietijos miestuose prasidėjo 2015 m., kai „Volkswagen“ pripažino dyzelinuose automobiliuose įdiegęs programinę įrangą, skirtą sukčiauti per taršos emisijų testus, parodant, kad automobilių tarša yra mažesnė nei iš tikrųjų.

Kai kurie Vokietijos miestai susidūrė su teismo įvestais draudimais važinėti dyzeliniais automobiliais po to, kai aplinkosaugos organizacijos nusprendė teisinėmis priemonėmis užkirsti kelią aplinką teršiantiems automobiliams.

Federalinės Vokietijos vyriausybės švaresnio oro programa 2017-2020 metais siekiama sumažinti valstybinių transporto priemonių taršos emisijas. Tuo tarpu Vokietijos automobilių pramonės įmonės taip pat prisideda finansiškai. Privatus sektorius rems elektromobilių gamybą, jų įkrovimų stotelių statymą, eismo reguliavimo skaitmenizavimą ir dyzelinių autobusų modifikavimą, pakeičiant senus katalizatorius naujais.

Praeitais metais net 65-iuose miestuose ir miesteliuose Vokietijoje sveikatai kenksmingo azoto dioksido kiekis kubiniame metre oro viršijo leistiną 40 mikrogramų ribą. 15-oje miestų kenksmingų dujų kiekis viršijo net 50 mikrogramų kubiniame metre oro.

A. Merkel pridūrė, kad transporto ministras Andreasas Scheueris ir aplinkos ministrė Svenja Schulzė iki kitų metų vasaros dar kartą susitiks su savivaldybių atstovais.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)