Atnaujindami limuziną, vokiečiai patobulino vos kelias automobilio išorės detales. Pakeitė radiatoriaus grotelių dizainą, atnaujino šoninius veidrodėlius, kuriuose įtaisė posūkio žibintus, padailino galinius LED žibintus bei sukūrė naujo dizaino lengvojo lydinio diskus.

Vokiečiai taip pat giriasi, kad panaudoję naujas medžiagas, ypatingai pagerino automobilio garso izoliaciją. Pasak jų, dabar „Audi A8“ yra tyliausias savo klasės limuzinas bei vienas tyliausių tarp visų pasaulio automobilių.

Gerindami „Audi A8“ saugumą, vokiečiai į automobilį pradės montuoti „linijos asistentą“. Ši sistema atliks kelias funkcijas. Pirmiausia, ji padės vairuotojui persirikiuoti. Paprastai tai darančiam vairuotojui, tenka atsisukti ir įsitikinti ar nėra kito automobilio vadinamojoje šoninio veidrodėlio „akloje zonoje“.

Su šia sistema to daryti nereikės. Jei „akloje zonoje“ bus kitas automobilis, sistema virš lauko veidrodėlio uždegs ryškiai geltoną LED žibinto šviesą. Tačiau jei vairuotojas įjungs posūkio signalą ir mėgins persirikiuoti, ši lemputė ims mirgėti. Vokiečiai teigia, kad nepastebėti jos skleidžiamos šviesos bus tiesiog neįmanoma.

„Linijos asistentas“ taip pat įspės vairuotoją ir apie gręsiantį išvažiavimą iš kelio juostos. Tuo pasirūpins ant priekinio stiklo virš vidinio veidrodėlio įtaisyta mažytė kamera. Ji nepaliaujamai filmuoja priešais automobilį esantį kelią bei informaciją siunčia kompiuteriui.

Kaip visa tai veiks gyvenime? Jei „Audi A8“ limuzinas ima judėti prie vienos iš kelio juostų (kairės arba dešinės), tačiau tuo metu nėra įjungtas posūkio signalas, sistema apie gręsiančią avariją vairuotoją įspės supurtydama vairą.

Atnaujinto „Audi A8“ pirkėjo laukia ir viena naujiena po variklio dangčiu. Čia vokiečiai montuos 6 cilindrų 2,8 l 210 AG benzininį variklį, kurio sukimo momentas – 280 Nm. Su naujuoju 2,8 FSI varikliu „Audi“ limuzinas 100 km/h greitį pasiekia per 8,0 sek. Vidutinės benzino sąnaudos – vos 8,3 litro 100 kilometrų.

Be to, su šiuo varikliu „Audi A8“ nuvažiavęs 1 kilometrą į aplinką išmes vos 199 gramus anglies dvideginio (CO2). Todėl, pasak gamintojų, tai mažiausiai aplinką teršiantis prabangių automobilių klasės atstovas.

„Audi A8“ su naujuoju varikliu Vokietijoje kainuos 61 900 eurų (213 728 Lt).

Šaltinis
Portalo "Autotau.lt" informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško portalo sutikimo neleidžiama.
Autotau.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją