aA
Vis daugiau lietuvių dėl didesnio atlyginimo, geresnių karjeros perspektyvų ryžtasi į darbą kasdien važinėti šimtą kilometrų ar net daugiau, teigia specialistų paieškos portalas CVMarket.lt pranešime spaudai.
© DELFI

Marketingo specialistas Laurynas kartu su šeima gyvena nuosavame name, Kaune. Kiekvienos darbo dienos rytą jis sėda į automobilį, kad po pusantros valandos pravertų biuro duris Vilniuje. „Pasiūlė gerą atlyginimą, puikias darbo sąlygas ir tarptautinės karjeros galimybes, tad su šeima pasitarėme ir nusprendėme, kad važinėsiu į darbą iš Kauno. Kasryt autostradoje matau, kad tokių kaip aš – ne taip jau mažai, – sako Laurynas, – Esu dėkingas žmonai, kuri sutiko vežti vaikus į mokyklą ir būrelius.“

„Lietuviai, dirbantys didmiesčiuose, o gyvenantys aplink juos 15–30 kilometrų ar dar daugiau nutolusiuose kaimuose ar miesteliuose, jau nieko nestebina. Tiesa, didžioji dauguma Lietuvos gyventojų vis dėlto stengiasi susirasti darbą ne taip toli nuo namų, – pastebi CVMarket.lt marketingo vadovė Raimonda Tatarėlytė, – bent jau taip rodo mūsų ką tik atliktas lietuvių mobilumo tyrimas.“

Kiek laiko lietuviai praleidžia kelyje į darbą
Kiek laiko lietuviai praleidžia kelyje į darbą
© Organizacijos nuotr.

Apklausus 1224 dirbančius Lietuvos įmonėse paaiškėjo, kad keturi iš dešimties į darbą kasryt keliauja 16–30 minučių. Dar beveik trys iš dešimties darbovietę pasiekia greičiau nei 15 minučių.

Kiek mažiau nei du darbuotojai iš dešimties iš namų turi išeiti prieš 31–45 minutes iki darbo pradžios. Nuo 45 iki 60 minučių kelyje į darbą sugaišta 9 proc. dirbančiųjų. O daugiau nei valandos pasiekti darbo vietą reikia 2,6 proc. apklausos dalyvių. Iš jų kiek daugiau nei ketvirtadalis į darbą važiuoja pusantros valandos ar dar ilgiau.

Kaip rodo Vokietijos įdarbinimo kompanijos „StepStone“ pateikiami 2018 m. apklausos duomenys, vokiečių, kuriems iki darbovietės valanda ar daugiau kelio, yra gerokai daugiau nei lietuvių – 12 proc. Užtat tokių, kuriems darbovietė beveik pašonėje, priskaičiuojama kur kas mažiau. Per pusvalandį ar trumpiau į darbą atvyksta 52 proc. Vokietijos ir net 70 proc. Lietuvos gyventojų.

„Norėdami susidaryti pilną vaizdą apie lietuvių mobilumą, turėtume atkreipti dėmesį dar ir į tuos asmenis, kurie gyvena Lietuvoje, o į užsienį periodiškai išvažiuoja padirbėti keliems mėnesiams, – teigia ekspertė, – pastebėtina, kad taip dirbančių pastaruoju metu tolydžio gausėja. Kaip, beje, ir tokių Lietuvos gyventojų, kuriems išvis niekur vykti nereikia, nes darbdaviui jie dirba iš nuosavų namų.“

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija: konkuruosime, kad krovinių tranzitas tarp Lietuvos ir Baltarusijos toliau augtų (2)

Baltarusijai paskleidus žinią , kad šalis ketina krovinius iš Klaipėdos nukreipti į Rygą,...

Rugpjūtį keleivių traukiniais skaičius buvo 16 proc. didesnis nei pernai (1)

Rugpjūtį „Lietuvos geležinkelių“ traukiniais vietiniais ir tarptautiniais maršrutais keliavo...

Kelių direkcija nutraukė antrąjį Rusnės estakados statybų konkursą (44)

Automobilių kelių direkcija nutraukė antrąjį Rusnės estakados statybų konkursą, skirtą keliui...

Dienai be automobilio - lenktynės (3)

Šiandien jau devintą kartą Klaipėdos universiteto Studentų sąjunga ir VšĮ „ Klaipėdos...

Šalies savivaldybėms - ES investicijos elektromobilių įkrovimo prieigoms įrengti (1)

Susisiekimo ministro Roko Masiulio įsakymu keturioms savivaldybėms - Jonavai, Klaipėdai, Neringai...

Top naujienos

Įvertinkite patys, kaip Labanoro giria keitėsi nuo 1984 m. iki šių dienų: viską parodo palydovinės nuotraukos (65)

Literatūroje Labanoro giria apibūdinama kaip antras pagal plotą miškų masyvas Lietuvoje. Girios...

Vilniaus centras vairuotojams nepasiekiamas: uždaro pagrindines gatves, nepaisantiems draudimo – baudos žada nuvilkti paliktus automobilius (70)

Popiežius Pranciškus Lietuvoje lankysis savaitgalį , tačiau jau penktadienį Vilniaus...

Orai per popiežiaus vizitą nebus malonūs: pasiruoškite

Savaitgalį vyksiantį popiežiaus Pranciškaus vizitą Lietuvoje lydės rudeniškai vėsūs bei...

Kuodis apie kainas: Lietuva turi seną rimtą bėdą (137)

Bandymo didinti kainas, nes mažėja pirkėjų strategija niekur neveda, sako ekonomistas Raimondas...

Vladimiras Laučius. Pasprinkite savo mediena. Atsakymas urėdams ir babuinams (329)

Daug visko pasakyta miškų kirtimo tema. Kadangi šia sritimi domiuosi seniai, nemažai bendravau su...

Žiniasklaida: Theresai May – Merkel akibrokštas atsukusi nugarą nuėjo pasisveikinti su Grybauskaite (5)

Dvi galingiausios Europos Sąjungos valstybės narės – Vokietija ir Prancūzija –...

Liberalų reakcija į Šimašiaus sprendimą: tai „Auroros“ šūvis partijai (85)

„Remigijaus žingsnis buvo tas „Auroros“ šūvis, po kurio, bijau, kad prasidės liberalų, kaip...

Aviečių augintojai gamtos malonėje – šie metai geri, bet neaišku, kas bus po rudens išdaigų (4)

Literatūroje rašoma, kad aviečių sezonas baigiasi, kai prasideda pirmosios šalnos, tačiau...

„Rytas“ pristatė biudžetą, tikslus, Gudelis metė akmenį į „vieno klubo“ daržą (124)

Vilniaus „Ryto“ krepšinio klubas penktadienį pristatė netrukus prasidedančio 2018-2019 m....

Šefas parodė, kaip išsikepti visame pasaulyje dievinamus kanadietiškus blynus (12)

Nacionalinės šefų rinktinės narys, virtuvės šefas Nikita Vornikas neįsivaizduoja savaitgalio...