Planuojama, kad iki 2020 metų sostinės autobusų parkas pasipildys 5-iais elektra varomais, 70 triašių hibridinių, 50 dviašių gamtinėmis dujomis varomų ir 10 mažos talpos dyzelinių autobusų.

„Kitas mūsų svarbus žingsnis – po truputį pereiti prie hibridinių ir elektrinių transporto priemonių, ką ir padarysime artimiausiu metu“, – pranešime spaudai cituojamas Vilniaus meras Remigijus Šimašius.

„Priimtas toks sprendimas, nes vis daugiau Europos miestų pereina prie šiuolaikiškų, aplinką tausojančių technologijų, kurios yra ir modernesnės, ir progresyvesnės ir, be abejo, ekologiškesnės“, – BNS sakė Vilniaus mero patarėjas Aleksandras Zubriakovas.

Pasak jo, naujų autobusų pirkimo konkursą savivaldybė planuoja skelbti iki šių metų pabaigos.

Savivaldybės teigimu, atnaujinus autobusų parką, seniausi autobusai mieste bus penkerių metų.

Nuo 2017 metų nemaža dalis autobusų parko Vilniuje jau atnaujinta. Privatūs vežėjai – bendrovė „Transrevis“ ir Latvijos „Rigas mikroautobusu satiksme“ – į gatves išleido 100 naujų autobusų, o „Vilniaus viešasis transportas“ ikišių metų pabaigos įsigis dar 150 naujų autobusų ir 41 troleibusą.

Pernai skelbtą 150 autobusų konkursą laimėjo Lenkijos bendrovė „Solaris Bus & Coach“, o 40,5 mln. eurų vertės sandorį finansavo „Luminor“ bankas. Už 41 „Solaris“ troleibusą bus sumokėta 15,8 mln. eurų.

Sostinėje nuo rugsėjo darbo dienomis kursuos 188 troleibusai ir 400 autobusų, o savaitgaliais ir šventinėmis dienomis – 107 troleibusai ir 234 autobusai. Dabar miesto autobusai yra varomi dujomis ar dyzelinu.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)