„Vilniui reikalinga nauja transporto priemonė, nes troleibusai kaip transporto priemonė nugyveno savo amžių. Artimiausiu metu visas viešasis transportas tiek pasaulyje, tiek ir Lietuvoje bus elektrinis, todėl nėra tikslo išlaikyti elektros tiekimo tinklą troleibusams“, - DELFI konferencijoje sakė A. Zuokas.

Anot V. Striškos, skuboti sprendimai čia nereikalingi. Esą troleibusai iš sostinės gatvių neturėtų išnykti bent jau per artimiausius 15 metų.

„Man tokios frazės neteko iš jo (A. Zuoko – DELFI) girdėti, - nusistebėjo „Vilniaus troleibusų“ vadovas. – Manau, kad miestui yra prestižo reikalas turėti brangesnes transporto priemones kaip tramvajus ar metro. Kuo turtingesnis miestas – tuo (daugiau – DELFI) jis turėtų turėti modernesnių ir greitesnių susisiekimo priemonių. Tose gatvėse, kurios ypač apkrautos, turėtų atsirasti tramvajus ar dar modernesnė priemonė. Juk niekas nesako, kad rytoj nutraukiame ir viskas – nebevažiuojame. (...) Šiemet turime nupirkti 13 naujų troleibusų. Troleibusų tarnavimo laikas – 15 metų.“

Jis teigė pasisakantis už bendrą troleibusų ir naujų transporto priemonių tinklą.

„Aš tiktai už tai, kad būtų diegiamos naujos, modernios priemonės. Troleibusai turėtų privežti iki šitos greitos transporto priemonės. Manau, kad visos sistemos bus suderintos: ir troleibusų, ir autobusų, ir naujų susisiekimo priemonių. Viena kitą papildys. Galėsime sumažinti autobusų ir troleibusų kiekius, įvedant naują priemonę – dėl to visi tik išloš“, - prognozavo V. Striška.

A. Zuokas DELFI konferencijoje užsiminė atsisakantis metro idėjos, tad labiau tikėtina, kad sostinėje bus pradėta diegti tramvajų sistema.
Vidmantas Romualdas Striška

„Vilniaus troleibusų“ vadovas neslėpė, kad valdžios akys krypsta į tramvajų, tačiau jis pats labiau norėtų Vilniuje matyti metro tunelius, o ne po miestą išvedžiotus bėgius.

„Kiek žinau, planuose yra modernus elektrinis tramvajus, jam irgi reikalingos pastotės, - kalbėjo V. Striška, pridurdamas, kad tramvajų elektra aprūpinti galėtų dalis dabartinės troleibusų tinklo sistemos. – Tramvajus – žymiai pigiau. Bet metro yra efektyvesnė, geresnė transporto priemonė.“

Paklaustas, ar metro nebūtų per brangus malonumas skylėtai Vilniaus kišenei, pašnekovas teigė, kad daugumą išlaidų turbūt pavyktų padengti iš Europos Sąjungos fondų, taigi miestui tai nebūtų didelė našta.

„Manau, bus ieškoma finansavimo iš ES. Jeigu gautume 85 proc. finansavimo tokiems projektams, manau, miestas 15 proc. tikrai galėtų pridėti. Ir visi tiktai džiaugtumės. Juk niekas nesako, kad blogai, kad savivaldybė iškelta į naują vietą. Kad toje vietoje atsirado modernus prekybos centras. Gerai, kad atsiranda žmonių, kurie stumia naujas idėjas, o ne laiko miestą sustingusį vietoje“, - komplimentų A. Zuokui negailėjo „Vilniaus troleibusų“ vadovas.

Artimiausiais mėnesiais sostinėje numatoma pristatyti galimybių studiją, kuri nulems, kokios naujos transporto priemonės bus diegiamos Vilniuje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją