„Kai naktiniai autobusai kursavo per Naujuosius metus, tiek, kiek turėjome išlaidų, tiek ir gavome pajamų iš keleiviams parduotų bilietų, bet per moksleivių Dainų šventę labai mažai keleivių buvo, matyt, moksleiviai buvo prižiūrimi mokytojų ir jie per naktis niekur blaškytis negalėjo. Kai anksčiau dainų šventėse dalyvavo daugiau suaugusiųjų, tada ir keleivių daugiau važiuodavo“, - pasakoja G. Nakutis.

Anot jo, kol kas Vilniuje naktiniams autobusams važinėti neapsimoka, nes keleivių sulaukiama nedaug.

„Esame atlikę bandymų, kai naktiniai autobusai važinėjo naktį iš penktadienio į šeštadienį ir iš šeštadienio į sekmadienį. Keleivių nebuvo daug ir pajamos už bilietus padengdavo tik trečdalį visų išlaidų“, - skaičiuoja vadovas.

G. Nakutis sako, kad neapsimokėtų naktiniams autobusams važinėti ir iš oro uosto – esą jie vis tiek visų miesto rajonų nepasiektų, o keleivių būtų per mažai.

Šiuo metu Vilniuje yra sudarytas naktinių autobusų tinklas. Jį sudaro 5 maršrutai, kuriais kursuoja 13 autobusų, pasiekiančių beveik visus miesto rajonus. Sostinės savivaldybė sprendžia, per kokias šventes mieste kursuos naktiniai autobusai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (44)