Jis suskaičiavo, kad atsisakęs automobilio susisiekimui per metus iš viso išleido 582 Eur: viešojo transporto bilietai jam kainavo 109 Eur, taksi paslaugos – 317 Eur, dalinimosi automobiliu paslaugos(angl. „Car Sharing“) – 141 Eur, dviračių nuoma (sezoninis abonementas) – apie 15 Eur.
„Neskaičiuoju poros sudėvėtų batų, nes šiaip ar taip jie dėvisi. Taip pat neskaičiuoju laiko einant pėsčiomis sąnaudų piniginės vertės (ėjimas į darbą ir iš jo degina kalorijas ir iš dalies pakeičia buvimą sporto klube ar bėgiojimą, kas šiaip irgi kainuotų)“, – svarstė G. Paluckas.
Anot jo, dalinimasis automobiliais būtų atsėjęs pigiau, nes pusė minėtos sumos išleista kelionėms į gimtąjį Panevėžį ir Kauną.
„Taksi, aišku, galėjo ir mažiau kainuoti, bet kartais tiesiog nėra nuotaikos eiti per lietų ar sniegą. Čia turiu kur pasitempti“, – šyptelėjo politikas ir suskaičiavo, kad įsigijęs automobilį, per metus būtų išleidęs dvigubai daugiau – tiek kainuotų ne tik kuras, bet ir draudimas, priežiūra, valymas ir kt.
„Susumavus išeina, kad automobilio turėjimas man būtų kainavęs apie 1 100 Eur. O dabar išleidau apie 600 – 650 Eur. Ir, tiesą sakant, didelio diskomforto taip ir nepajutau. Vienu žodžiu, Vilniuje be automobilio gyventi irgi galima“, – reziumavo politikas.
DELFI primena, kad vienkartinis visuomeninio transporto bilietas jį perkant iš vairuotojo yra 1 Eur. Pusvalandžio trukmės elektroninis bilietas kainuoja 0,64 Eur, o visa mėnesinio bilieto kaina – beveik 29 Eur.
Norite pasidalyti savo mintimis? Gal yra tekę atlikti panašų eksperimentą? O gal be automobilio negalite įsivaizduoti nė dienos? Rašykite el.paštu pilieciai@delfi.lt arba žemiau: