Miesto savivaldybė skelbia, kad papildomos eismo juostos bus įrengtos Kalvarijų, Ozo, Olandų ir Buivydiškių gatvėse. Savivaldybės atstovai tiki, kad papildomos juostos leis pamiršti prieš liepos pradžią pakeistą kelių ženklinimą tam tikrose sostinės gatvėse. Planuojama visus darbus baigti iki rugsėjo 1 d.
Minėtose gatvėse autobusams skirta juosta nebus naikinama - tiesog daromi papildomi pakeitimai.
„Papildomai buvo atlikti infrastruktūriniai pakeitimai – buvo plečiama važiuojamoji gatvių dalis. Todėl, nors maršrutinio transporto eismo juostos ir išliko, tačiau prisidėjo po papildomą eismo juostą bendram srautui“, - DELFI komentavo Vilniaus miesto savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Tomas Kamaitis.
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad prieš liepos mėnesį sostinėje buvo įrengta 13 km autobusų juostų. Didžioji dalis (8 km) – platinant gatves.
Technikos mokslų daktaras Vigilijus Sadauskas kol kas nesiryžta vertinti naujai savivaldybės perbraižomų eismo juostų, tačiau teigia, kad sprendimas gali būti racionalus.
„Nemačius būtų sudėtinga komentuoti. Anksčiau jau buvau išsakęs savo pastabas. Po jų dalis klaidų yra ištaisyta bent taip, kaip įmanoma, protingai. Tuo aspektu galiu pasakyti, kad, jei savivaldybė būtų pakeitimus dariusi vėliau, tai nebūtų pamačiusi klaidų“, - kalbėjo specialistas.
Pasak technikos mokslų daktaro, eismo pertvarkai liepos mėnuo tiko tuo, kad nedidelis automobilių srautas leido pamatyti visas klaidas.
„Gal rezultatai nebuvo labai geri, bet išryškino, kokie sprendimai buvo nelogiški, ir (savivaldybė – DELFI) turėjo visą rugpjūtį ir liepą laiko permąstyti“, - komentavo pašnekovas.
V. Sadauskas tiki, kad iš esamų eismo juostų padaryti daugiau yra įmanoma, siaurinant jau esančias juostas.
„Tam tikrose vietose ne tik Vilniuje sąmoningai arba nesąmoningai yra išplatintos juostos. Kai padarote plačią juostą, atsiranda tokie vairuotojai, kurie vienoje juostoje suformuoja dvi juostas. Pavyzdžiui, važiuojant Geležinio Vilko gatve nusukant į „Akropolį“ iš dviejų juostų padaro vos ne tris su puse. Jeigu savivaldybė tiksliai perbraižytų juostas, būtų geras sprendimas“, - kalbėjo specialistas.
Pasak jo, automobilių spūstis sostinėje sumažintų ir draudimas piko valandomis važiuoti tolimesnėmis nei pirma eismo juosta krovininiams automobiliams.
„Jie tada piko metu nesimaltų ir palengvintų variantą. Bet dabar tose gatvėse galima išmatuoti plotį ir pabandyti performuoti. Kuo siauresnė eismo juosta, tuo lėtesnis automobilių greitis toje juostoje. Kadangi piko metu niekas nelekia, tai tikrai yra saugu”, - komentavo V. Sadauskas.
Taip pat V. Sadauskas tikina, kad gyventojus sėsti į mažiau automobilių skatintų mieste kuo daugiau nupieštų „4+” ženklų.

Paltanavičius – apie išsiderinusią gamtą: atsakymas, kodėl taip nutiko – mums prieš akis nuotraukų galerijoje – įspūdingi pavasarėjančios Lietuvos vaizdai (5)
Vienas didžiausių Kauno susisiekimo projektų „išlindo“ iš po žemės
Pernai pavasarį pradėtas tiesti Pietrytinis aplinkkelis ima panėšėti į transporto arteriją –...
LEA: benzino ir dyzelino kainos susilygino
Praėjusią savaitę vidutinė mažmeninė dyzelino kaina Lietuvoje sumažėjo iki 1,51 Eur/l ir...
Seimas priėmė susisiekimo rinkos pertvarką
Seimas ketvirtadienį priėmė susisiekimo rinkos pertvarką, kuria siekiama pertvarkyti tolimus...
Seimas patikslino, kuriems miestams reikės nustatyti automobilių eismo ribojimo zonas
Seimas ketvirtadienį pritarė Alternatyviųjų degalų įstatymo pataisoms, patikslindamas, kuriems...
Vilniečių laukia pokyčiai: viešajame transporte tik aktyvuoti bilietą neužteks
Viešojo transporto keleiviai netrukus pastebės pasikeitimus – autobusuose ir troleibusuose šalia...
Top naujienos
Karo ekspertai: kažkas tikrai bus
Pilietinio gynybos ir saugumo analizės centro „Locked N‘ Loaded“ ekspertai teigia, kad dėl...
LSDP vicepirmininkas – apie Skardžiaus prisijungimą: buvo padaryta klaida papildyta (19)
Ketvirtadienį pranešta, kad buvęs Darbo partijos atstovas Seime Artūras Skardžius pradeda...
Ukraina iš Slovakijos jau gavo pirmuosius naikintuvus papildyta (3)
Pirmieji keturi naikintuvai „MiG-29“ jau yra Ukrainoje . Apie tai pranešė Slovakijos gynybos...
Vienas didžiausių Kauno susisiekimo projektų „išlindo“ iš po žemės
Pernai pavasarį pradėtas tiesti Pietrytinis aplinkkelis ima panėšėti į transporto arteriją –...
Po Šoigu žingsnio JAV žodžių nebesirinko (21)
Jungtinių Valstijų nacionalinio saugumo tarybos atstovas Johnas Kirby pavadino absurdišku Rusijos...
Dovydas prieš Galijotą arba Izraelis prieš Prancūziją: slaptoji operacija, kuri iki šiol kelia ne vieną klaustuką
Apie Izraelio kariškių ir slaptųjų tarnybų operacijas, įvairiais šios valstybės gyvavimo...
Vilniuje susidūrė du paspirtukininkai: stipriai sužalotam vyriškiui prireikė skubios medikų pagalbos (1)
Ketvirtadienį Vilniuje įvyko eismo nelaimė. Pranešama apie sužalotą vyrą.
Tarnyba įtarė „rožinį mokestį“ už vandenį: tokia praktika tebėra dažna prekybos tinklas neigia (11)
Trimis centais brangesnis „mergaitiškas“ vandens buteliukas atkreipė Lygių galimybių...
Šiaulių apskrities policijos vadovas Sarapas – apie Kuršėnų pareigūnę: gėda matyti tokius vaizdus
Šiaulių apskrities policija ir Imuniteto valdyba tiria Kuršėnų policijos pareigūnės...
Karas Ukrainoje. Ukraina: didysis rusų puolimas žlugo (1)
Rusijos kariuomenė gerokai sulėtino savo puolimą prie Bachmuto ir sutelkė pastangas į manevrus...