aA
Lietuvos oro uostai ketina įsigyti naujo VIP (liet. labai svarbių asmenų) keleivių terminalo Vilniaus oro uoste statybų paslaugų. Tiesa, pirkimo vertė, siekiant išvengti išankstinių susitarimų, neskelbiama.
Vilniaus oro uostas
© „Oro navigacijos“ nuotraukos

Kaip nurodoma Centriniame viešųjų pirkimų portale paskelbtuose viešojo pirkimo dokumentuose, planuojamas projektas apima naujo pastato statybą, automobilių aikštelių bei privažiavimų įrengimą bei lauko inžinerinių tinklų įrengimą, perimetro tvorų pertvarkymą ir naujų įrengimą. Planuojama, kad pastatas bus 2 aukštų su rūsio patalpomis.

Dokumentuose taip pat rašoma, kad VIP salė bus perkelta į šiaurinę Vilniaus oro uosto teritorijos dalį.

Lietuvos oro uostų komunikacijos vadovas Marius Zelenius Eltai nurodė, kad pirkimo vertė viešai neskelbiama, norint užtikrinti didesnę dalyvių konkurenciją.

„Siekdami užtikrinti kuo didesnę pirkimo dalyvių konkurenciją ir išvengti išankstinių susitarimų, šio pirkimo vertės viešai neskelbiame. Kadangi pirkimo metu bus renkamas ekonomiškai naudingiausias pasiūlymas, o vienas iš kriterijų yra siūloma kaina, tikimės, kad tai leis planuojamas investicijas panaudoti racionaliai ir efektyviai”, - sakė M. Zelenius.

Dokumentuose argumentuojama, kad Vilniaus oro uosto keleivių skaičius nuolat auga, ir esamas keleivių terminalas jau neužtikrina efektyvaus ir patogaus aptarnavimo dėl terminalo pastato ir aplinkos architektūrinio išplanavimo bei erdvės veiklai trūkumo.

„Šiuo metu naudojantis Vilniaus oro uosto terminalo paslaugomis keleiviams tenka pereiti tris terminalo aukštus, o tai apsunkina jų aptarnavimą ir neužtikrina kokybiškų paslaugų. Dabartinio keleivių terminalo išvykimo zonos (antro aukšto) plėtrą riboja visu perimetru išsidėstęs orlaivių peronas, todėl keleivių aptarnavimo erdvės išplėtimas įmanomas tik esmingai rekonstruojant keleivių terminalą papildomu priestatu bei į kitą vietą perkeliant VIP keleivių terminalą. Šiuo projektu numatomas pirmas etapas, naujo VIP terminalo statyba, į kurį bus perkeltos visos šiuo metu vykdomos esamo VIP terminalo funkcijos“, - rašoma pirkimo dokumentuose.

ELTA primena, kad nuo 2017 metų Vilniaus oro uostas pradėjo vykdyti rekonstrukciją. Pirmiausia buvo atnaujintas orlaivių kilimo ir tūpimo takas, o praėjusių metų pabaigoje buvo baigta komercinės zonos rekonstrukcija.

Iki 2020 metų pradžios planuojama rekonstruoti orlaivių peroną ir riedėjimo takus bei pertvarkyti oro uosto eismo infrastruktūrą. Paskutinė - keleivių išvykimo terminalo rekonstrukcija - prasidės šiais metais ir tęsis iki 2021 metų.

Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(2 žmonės įvertino)
3.0000
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Ryanair“ neplanuoja atšaukti „Boeing 737 MAX“ užsakymų (7)

Dvi „ Boeing 737 MAX 8 “ lėktuvų katastrofos nepakeitė „Ryanair“ planų įsigyti šio...

„Vitras-S“ atsiėmus ieškinį, „Lietuvos geležinkeliai“ galės tęsti konkursą

Estijos geležinkelių paslaugų grupės „ Skinest Rail “ valdomai geležinkelių tiesimo ir...

„Latvijos geležinkelių“ vadovas: pamažu perimame Baltarusijos krovinius iš Lietuvos (30)

Daugėja atvejų, kai Baltarusijos užsienio prekybos krovinių savininkai renkasi ne Klaipėdos, o...

Masiulis: neaišku, kaip Vaitkus spręs uosto tarifų ir geležinkelių reikalus (8)

Susisiekimo ministras sako, kad padėtis dėl Klaipėdos uosto vadovo Arvydo Vaitkaus yra labai...

Nuo 2020-ųjų benzine biodegalų turės būti ne mažiau kaip 10 proc. (7)

Seimas pakeitė iki šiol galiojančius reikalavimus dėl biodegalų maišymo į benziną – pritarė...

Top naujienos

Šalis, kur prostitucija – tiesiog verslas: kaip tai atrodo iš arti (56)

Na, va jums ir prašome, dar viena spalvinga spalvingos šalies pusė. Aš su prostitucija...

Tobulą atostogų vietą atradę lietuviai įspėja tautiečius: higienos sąskaita taupyti nevalia, todėl nekartokite mūsų klaidos (30)

Laoso Liaudies Demokratinė Respublika – nedidukė Pietryčių Azijos valstybėlė, gyventojų...

Lietuvoje siaučiant tymų protrūkiui Veryga pripažįsta veiksmų plano neturintis (132)

Lietuvoje – tymų proveržis: šiemet jau užfiksuoti 224 atvejai. Pernai tokių buvo 30.

Paaiškino, kodėl „klevai“ laikiną vairuotojo pažymėjimą turės 3 metus (7)

Keičiasi tvarka, nurodanti, kiek laiko galioja pradedantiesiems vairuotojams išduodamas laikinasis...

„Žalgirio“ svajonę pasvėręs Kuzminsko brolis: būtų nuostabu, jei tolyn patektų ir Kaunas, ir Milanas laida „Krepšinio zona“ (16)

Dar prieš tris savaites nekantriausi Lietuvos žurnalistai jau skubėjo laidoti Kauno „Žalgirio“...

Ekspertas apie išvadas dėl buvusio Putino bendražygio mirties: nieko panašaus nebuvau matęs (70)

Lūžęs kaklo kaulas, kuris lūžta labai retai, nebent smaugimo ar dusinimo atveju, kraujo...

Netrukus vėl suksime laikrodžius – miegosime trumpiau (212)

Paskutinį kovo sekmadienį vėl teks pasukti laikrodžių rodykles – šį kartą jas suksime pirmyn...

ES lyderiai spaudžia ir perspėja britus: viskas bus daug sunkiau siūlo atidėjimą iki gegužės 22-osios; papildyta 19.26 (167)

Europos Sąjungos lyderiai ketvirtadienį didino spaudimą Didžiosios Britanijos parlamentui paremti...

Keletas rimtų priežasčių, kodėl verta miegoti nuogai (9)

Ievos kostiumas miegant šalia išrinktojo teikia neabejotinų pranašumų. Vienas iš jų –...

Prakalbus apie staigų atlyginimų kilimą – Maurico pastaba: deja, yra vienas magiškas žodis (108)

Finansų ministerija blogina ekonomikos augimo prognozes : kaip situacija keičiasi lietuvių...