aA
Vilniaus autobusų stotį valdantis verslininkas Andriejus Paleičikas sako ketvirtadienį sutaręs su Vilniaus meru Remigijumi Šimašiumi, kad stotis nebus iškelta.
© DELFI / Karolina Pansevič

Prieš dvejus metus R. Šimašius buvo užsiminęs apie galimybę netoli miesto centro esančią stotį iškelti į Pilaitę, jei akcininkai nesiims jos atnaujinimo, o per šį laiką savivaldybė su „Lietuvos geležinkeliais“ sutarė plėtoti geležinkelio ir autobusų stočių teritoriją, siekiant ją paversti modernia ir patogia transporto jungtimi, taip pat verslo ir laisvalaikio centru.

„Tiesiog patvirtinome savo pasirengimą vystyti autobusų stotį ir savo teritoriją kartu su geležinkeliais. Tame projekte dalyvausime. Galutinių sprendimų dar nėra, dar kalbėti anksti, tik apsitarėme, kad jie nebekilnoja autobusų stoties po miesta, ji lieka tame sklype. Geležinkelis lieka savo dalyje, aš – savo, bet žiūrime bendrai į visą tą projektą“, – BNS po susitikimo su R. Šimašiumi sakė A. Paleičikas.

Anot jo,dėl projekto vyksta susitikimai ir su „Lietuvos geležinkeliais“.

„Ko mums reikėtų, bus matyti, kai dėliosis miesto infrastruktūra, kaip sprendžiami privažiavimai, parkavimas. Yra tų klausimų, minėjome juos. Bet šiandien sprendimai yra dėl autobusų stoties vietos“, – tvirtino A. Paleičikas.

Savivaldybė susitikimo nekomentuoja, R. Šimašius BNS žadėjo šia tema pasisakyti kitą savaitę.

Vilniaus savivaldybė ir „Lietuvos geležinkeliai“ prieš daugiau nei metus pasirašė ketinimų protokolą, pagal jį pokyčiai numatomi daugiau kaip 20 hektarų ploto teritorijoje tarp Geležinkelio ir Pelesos gatvių.

Čia planuojama statyti naują modernią autobusų stotį, o stotys būtų sujungtos požemine pėsčiųjų perėja. Naujame centre planuojama įrengti biurus, juose įsikurtų „Lietuvos geležinkelių“ centrinė būstinė, galbūt ir savivaldybės administracija.

„Vilnius Connect“ pavadintas daugiafunkcis verslo ir susisiekimo centras apims modernių biurų, prekybos, paslaugų ir pramogų parką, kuriame bus kviečiamas įsikurti verslas ir kitos organizacijos, ketinama išplėsti pėsčiųjų ir žaliąsias erdves, užtikrinti greitą ir patogų mobilumą visomis transporto rūšimis.

Prieš kelias savaites geležinkeliai ir Lietuvos architektų sąjunga surengė kūrybines dirbtuves, kuriose architektūros, urbanistikos ekspertai pateikė savo idėjas, tarėsi su bendruomenių atstovais, teritorijų valdytojais ir kitomis pusėmis.

Pasak Vilniaus savivaldybės vyriausiojo architekto Mindaugo Pakalnio, kitąmet bus atrenkamos trys geriausios idėjos.

„Dabar analizuojame architektų idėjas, formuojami keletas scenarijų, kuriuos toliau vertinsime per strateginį pasekmių aplinkai vertinimą. Pradėsime šiemet, matyt, nepabaigsime ir galutinis scenarijus bus pasirinktas kitų metų pradžioje. Yra šeši pasiūlymai, mes iš jų norime pasidaryti tris variantus“, – BNS ketvirtadienį teigė M. Pakalnis.

Autobusų stotį valdančiam A. Paleičikui, jo tėvui Ivanui Paleičikui ir kitiems šeimos nariams priklauso bendrovė „Vaizga“, valdanti biodyzelino gamybos įmonę „Rapsoila“ ir beveik 60 proc. degalinių tinklo „Viada“ akcijų. „Vaizga“ taip pat valdo 47,89 proc. bendrovės „Okseta“, 23,91 proc. biokuro gamyklos „Kurana“ bei 28,26 proc. „Pasvalio agrochemija“ akcijų.

BNS
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(3 žmonės įvertino)
3.6667

„Linava“ dėl vairuotojų atlyginimų kreipėsi į Seimo narius, kliuvo ir Tomilinui (6)

Lietuvos vežėjų automobiliais asociacija „ Linava “ pirmadienį kreipėsi į Seimo narius,...

Daugės „airBaltic“ skrydžių iš Vilniaus į Rygą ir Taliną (2)

Latvijos oro bendrovė „airBaltic“ nuo kitų metų pavasario dažniau skraidins iš Vilniaus į...

Kas galės gauti 1000 eurų kompensaciją automobilių įsigijimui: perkantys dyzelį negaus nieko (261)

Mažiau taršių transporto priemonių įsigijimo skatinimui Aplinkos ministerija siūlo 1 tūkst....

Buvęs vienintelis Austrijos imperijos uostas – į jį kelias kvepia kava (9)

Prie Adrijos jūros prigludęs Italijos miestas kadaise buvo vienintelis Austrijos imperijos...

Kelias Vilnius-Kaunas pradėtas pertvarkyti į automagistralę (15)

Viena labiausiai apkrautų Lietuvos valstybinės reikšmės transporto arterijų – magistralinio...

Top naujienos

Nuodingas Turkijos „taikos šaltinis“: tikrasis tikslas – perbraižyti žemėlapį? Erdoganas pasitelkė pavojingus sąjungininkus (91)

Po Turkijos karinės invazijos į Šiaurės Siriją Vokietijos politikai ir politiniai apžvalgininkai...

Metų seklys: žmona drabužius pirkdavo Monake, vyro seifas banke prikimštas pinigų ir aukso (136)

DELFI, bendradarbiaudamas su Lietuvos policija, tęsia kasmetinį pasakojimų ciklą „ Metų seklys...

Rusijos ir Saudo Arabijos santykiai: viskas vyksta ne taip, kaip tikėjosi rusai (13)

Pirmadieninis Rusijos prezidento Vladimiro Putino vizitas Saudo Arabijoje – antrasis po jo atėjimo...

Sudarė būsimų eurokomisarų reitingą: Sinkevičiaus pozicija – pavojinga (118)

Pasibaigus kandidatų į Europos komisarus klausymams Europos Parlamente (tų, kuriuos prileido prie...

Iš prekybos centro aikštelės su automobiliu iškritusi moteris reikalauja 200 tūkst. eurų (167)

Sostinėje iš prekybos centro „Europa“ daugiaaukštės aikštelės su automobiliu iškritusi ir...

Etiketas prie stalo: šias klaidas kartoja visi, bet taip elgtis nederėtų (14)

Šiais laikais, net kai kviestinės vakarienės nebėra labai formalios, vis vien nepriimtina kalbėti...

Eutanazijai pasiryžusios moters istoriją papasakojęs režisierius: ji norėjo, kad žmonės galėtų rinktis (2)

Dokumentinių filmų režisierius iš Slovakijos Tomáš Krupa pabrėžia: jis pats nėra nei už, nei...

Didžiausioje kontrabandos byloje – nuosprendis ne tik Karaliui, bet ir Kamblevičiaus sūnui

Didžiausioje kontrabandos byloje – nuosprendis: Vilniaus apygardos teismas baigė nagrinėti...

Imkite pavyzdį iš Kembridžo kunigaikštienės – kulotės taps būtinybe ir jūsų garderobe (4)

Plačios trumpintos kelnės, kitaip dar vadinamos kulotės, gali būti bazinio garderobo dalis....

SEB ištaisė pinigų nuskaičiavimo klaidą: su ja susidūrusiems klientams žada lengvatų (19)

SEB banko klientams, kuriems praėjusį sekmadienį dėl techninės klaidos buvo dar kartą...