aA
Automagistralėje „Via Baltica“, ruože nuo Kauno iki Suvalkų (A5), tarp Garliavos ir Juragių iki 2024-ųjų metų planuojama nutiesti naują jungiamąjį kelią. Jis palengvins susisiekimą vietos gyventojams. Vyriausybė trečiadienį leido rengti kelio specialųjį planą.
© DELFI (P.Garkausko nuotr.)

Susisiekimo ministras Rokas Masiulis sako, jog rekonstruojant automagistralę, šiame ruože ne viskas buvo padaryta tinkamai.

„Statant „Via Baltica“ ruože nuo Kauno iki Marijampolės pirmame projekte ne viskas buvo padaryta tvarkingai. Ruože tarp Garliavos ir Juragių apie 5 kilometrai nenumatytas jungiamasis kelias iš pusės, kai važiuojama iš Marijampolės į Kauną. Kai nėra jungiamojo kelio, reikia daryti nuvažiavimus nuo magistralės, tada joje reikia mažinti greitį ir magistralė tampa nebe magistrale“, – Vyriausybės posėdyje sakė R. Masiulis.

„Norint, kad būtų važiuojama 130 km per valandą greičiu į abidvi puses – dabar tokį greitį galima atiduoti tiktai iš Kauno į Marijampolę – reikia pradėti planuoti ir įrengti jungiamąjį kelią tame ruože“, – pridūrė ministras.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) laikinasis vadovas Vitalijus Andrejevas teigė, kad be jungiamojo kelio kyla sunkumų vietos gyventojams.

„Specialusis planas rengiamas tam, kad būtų užtikrintas patekimas visiems gyventojams ir visiems sklypų naudotojams, o be jungiamojo kelio tokios galimybės nuo esančio magistralinio kelio nėra“, – BNS sakė V. Andrejevas.

Pasak jo, jungiamasis kelias bus „Via Baltica“ dalis, tačiau jį nutiesti nebus paprasta: „Ten probleminė vieta. Dabar jau „priauginti“ tą naują apjungiamąjį kelią yra problema“.

Susisiekimo ministro patarėjas Gediminas Vaitkevičius BNS sakė, jog jungiamasis kelias turėtų būti nutiestas iki 2024 metų, nes reikia atlikti daug parengiamųjų darbų.

„Problematiška, kad jau pastatyti du pėsčiųjų viadukai, po kuriais netelpa naujas jungiamasis kelias. Gali prireikti papildomų sprendinių ir sankirtoje su geležinkeliu. Projektui reikės parengti specialųjį planą, išpirkti žemę, projektuoti, statyti – pabaiga anksčiausiai po 5 metų, 2024 metais“, – teigė G. Vaitkevičius.

Anot jo, už magistralės rekonstrukcijos sprendinius buvo atsakinga tuometinė LAKD vadovybė.

Susisiekimo ministerija teigia, kad 2017 metų balandį, baigus rekonstruoti ruožą nuo 17,34 iki 23,40 km, nebuvo tinkamai atskirti tranzitinių ir vietinių automobilių srautai. Teritorijos, numatytos dabartiniame teritorijų planavimo dokumente, nepakanka automagistralei, todėl būtina parengti naują dokumentą.

2015 metų rugpjūtį direkcijos ir bendrovės „Kauno tiltai“ pasirašytoje rangos sutartyje buvo numatyta, kad rekonstravus Kauno rajone esančius „Via Baltica“ ruožus (17,34–23,40 km dešinėje pusėje ir 21,84–23,40 km – kairėje pusėje), kelias atitiks automagistralės reikalavimus.

Šiuo metu rekonstruojami kelias Kaunas-Marijampolė-Suvalkai ruožai nuo 23,4 iki 35,40 km ir nuo 45,15 iki 56,83 km. Pasak Susisiekimo ministerijos, metų pabaigoje jie atitiks automagistralės reikalavimus.

„Via Baltica“ transporto koridoriaus projektas pripažintas ypatingos valstybinės svarbos projektu.

BNS
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Siūlo pelno mokesčio lengvatą taikyti elektromobiliams (11)

Ūkio ministerija siūlo patobulinti pelno mokesčio lengvatos taikymą investiciniams projektams,...

„Lietuvos geležinkelius“ paliko Turto valdymo centro direktorė (14)

Iš valstybės valdomos bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ pasitraukė Turto valdymo centro,...

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija: konkuruosime, kad krovinių tranzitas tarp Lietuvos ir Baltarusijos toliau augtų (4)

Baltarusijai paskleidus žinią , kad šalis ketina krovinius iš Klaipėdos nukreipti į Rygą,...

Rugpjūtį keleivių traukiniais skaičius buvo 16 proc. didesnis nei pernai (2)

Rugpjūtį „Lietuvos geležinkelių“ traukiniais vietiniais ir tarptautiniais maršrutais keliavo...

Kelių direkcija nutraukė antrąjį Rusnės estakados statybų konkursą (52)

Automobilių kelių direkcija nutraukė antrąjį Rusnės estakados statybų konkursą, skirtą keliui...

Top naujienos

Pasakoja apie slaptus bandymus su žmonėmis Rusijoje: instinktyviai dar mėginau įkvėpti (38)

Nepriklausomu informacijos kanalu „Proekt“, prie kurio darbuojasi tiriamąjį darbą dirbantys...

Bene keisčiausiame mieste pasaulyje savaitgalis kainuoja tūkstančius (11)

Bemaž pusė tūkstančio už viešbučio kambarį, šimtai už įėjimą į pramogų parką, o jame...

Pirmąją popiežiaus Pranciškaus vizito dieną – netikėtas gestas ir gausios pagyros Lietuvai (1484)

Šeštadienio vakarą baigiasi pirmoji popiežiaus Pranciškaus diena Lietuvoje. Ko gero, svarbiausiu...

Telefonai kaista: skelbiama apie didžiulį emigrantų susidomėjimą grįžti į Lietuvą (440)

Teigiama, kad tarp Jungtinėje Karalystėje (JK) gyvenančių lietuvių susidomėjimas grįžimu į...

Orai: bus šalta ir lis

Virš Skandinavijos besisukantis galingas žemo slėgio sūkurys į šalį atnešė rudenišką orą....

Nosį pasaulio čempionui sukruvinęs rusas turėjo brangiai sumokėti (18)

Anthony Joshua apgynė savo titulus, svarbiausioje bokso sunkiasvorių dvikovoje nokautavęs...

Kaune piligrimai popiežiaus lauks per naktį – vieni melsis iki ryto, kiti nakvos tiesiog prie scenos (34)

Į Lietuvą atvykęs ir Vilniaus mieste su geros valios žmonėmis susitikęs popiežius Pranciškus...

Darbuotojai pasipiktinę – atlyginimai vėluoja po pusmetį (87)

Pledus, baldinius ir kitokius audinius gaminančios bendrovės „Lanalita“ gamybinio padalinio...

Tokių Prezidento rinkimų Lietuva seniai nematė: Pakso referendumas dėl lito ir kiti nežinomieji (759)

Likus mažiau nei metams iki prezidento rinkimų, prie starto linijos rikiuojasi kandidatai. Nors per...

Ypatingą vaidmenį popiežiaus vizito metu atlikęs 14-metis: iš pradžių tuo nepatikėjau (258)

Nors popiežius Pranciškus jau išvyko nakčiai į Apaštališkąją nunciatūrą, tūkstančiai...