aA
Automagistralėje „Via Baltica“, ruože nuo Kauno iki Suvalkų (A5), tarp Garliavos ir Juragių iki 2024-ųjų metų planuojama nutiesti naują jungiamąjį kelią. Jis palengvins susisiekimą vietos gyventojams. Vyriausybė trečiadienį leido rengti kelio specialųjį planą.
© DELFI (P.Garkausko nuotr.)

Susisiekimo ministras Rokas Masiulis sako, jog rekonstruojant automagistralę, šiame ruože ne viskas buvo padaryta tinkamai.

„Statant „Via Baltica“ ruože nuo Kauno iki Marijampolės pirmame projekte ne viskas buvo padaryta tvarkingai. Ruože tarp Garliavos ir Juragių apie 5 kilometrai nenumatytas jungiamasis kelias iš pusės, kai važiuojama iš Marijampolės į Kauną. Kai nėra jungiamojo kelio, reikia daryti nuvažiavimus nuo magistralės, tada joje reikia mažinti greitį ir magistralė tampa nebe magistrale“, – Vyriausybės posėdyje sakė R. Masiulis.

„Norint, kad būtų važiuojama 130 km per valandą greičiu į abidvi puses – dabar tokį greitį galima atiduoti tiktai iš Kauno į Marijampolę – reikia pradėti planuoti ir įrengti jungiamąjį kelią tame ruože“, – pridūrė ministras.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) laikinasis vadovas Vitalijus Andrejevas teigė, kad be jungiamojo kelio kyla sunkumų vietos gyventojams.

„Specialusis planas rengiamas tam, kad būtų užtikrintas patekimas visiems gyventojams ir visiems sklypų naudotojams, o be jungiamojo kelio tokios galimybės nuo esančio magistralinio kelio nėra“, – BNS sakė V. Andrejevas.

Pasak jo, jungiamasis kelias bus „Via Baltica“ dalis, tačiau jį nutiesti nebus paprasta: „Ten probleminė vieta. Dabar jau „priauginti“ tą naują apjungiamąjį kelią yra problema“.

Susisiekimo ministro patarėjas Gediminas Vaitkevičius BNS sakė, jog jungiamasis kelias turėtų būti nutiestas iki 2024 metų, nes reikia atlikti daug parengiamųjų darbų.

„Problematiška, kad jau pastatyti du pėsčiųjų viadukai, po kuriais netelpa naujas jungiamasis kelias. Gali prireikti papildomų sprendinių ir sankirtoje su geležinkeliu. Projektui reikės parengti specialųjį planą, išpirkti žemę, projektuoti, statyti – pabaiga anksčiausiai po 5 metų, 2024 metais“, – teigė G. Vaitkevičius.

Anot jo, už magistralės rekonstrukcijos sprendinius buvo atsakinga tuometinė LAKD vadovybė.

Susisiekimo ministerija teigia, kad 2017 metų balandį, baigus rekonstruoti ruožą nuo 17,34 iki 23,40 km, nebuvo tinkamai atskirti tranzitinių ir vietinių automobilių srautai. Teritorijos, numatytos dabartiniame teritorijų planavimo dokumente, nepakanka automagistralei, todėl būtina parengti naują dokumentą.

2015 metų rugpjūtį direkcijos ir bendrovės „Kauno tiltai“ pasirašytoje rangos sutartyje buvo numatyta, kad rekonstravus Kauno rajone esančius „Via Baltica“ ruožus (17,34–23,40 km dešinėje pusėje ir 21,84–23,40 km – kairėje pusėje), kelias atitiks automagistralės reikalavimus.

Šiuo metu rekonstruojami kelias Kaunas-Marijampolė-Suvalkai ruožai nuo 23,4 iki 35,40 km ir nuo 45,15 iki 56,83 km. Pasak Susisiekimo ministerijos, metų pabaigoje jie atitiks automagistralės reikalavimus.

„Via Baltica“ transporto koridoriaus projektas pripažintas ypatingos valstybinės svarbos projektu.

BNS
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Alytaus, Vilniaus bei Utenos apskrityse eismo sąlygas sunkina plikledis (2)

Ankstų sekmadienio rytą Klaipėdos ir Telšių apskrityse silpnas lietus, kitur be kritulių. Oro...

Nuo sekmadienio – dešimtadaliu daugiau traukinių reisų (4)

Nuo sekmadienio galioja nauji traukinių tvarkaraščiai, įvairiomis kryptimis kursuos 12 proc....

„Small Planet Airlines“ kreipėsi į teismą dėl bankroto bylos iškėlimo (41)

Finansinių sunkumų kamuojama užsakomųjų skrydžių bendrovė „ Small Planet Airlines “...

Už savavaldžiavimą bus teisiami tolimųjų reisų bendrovės darbuotojai (32)

Šiaulių apygardos prokuratūros Organizuotų nusikaltimų ir korupcijos tyrimo skyriaus prokurorai...

„Novaturas“ ir „Tez Tour“ klientus skraidins vos ne dviejų dešimtmečių senumo orlaiviais (47)

Vilnius, gruodžio 7 d. (BNS). Didžiausių Lietuvos kelionių organizatorių „ Novaturas “ ir „...

Top naujienos

Smūgis durelėmis į kitą automobilį nebūtinai baigsis deklaracija – žinovai mato spragų (60)

Galimybė eismo įvykio deklaraciją pildyti tada, kai automobilio šonas paženklinamas greta...

SGD terminalą dabar nori pirkti: kas pasikeitė (131)

Parlamentui priėmus svarstyti įstatymų projektus, kurie sukurtų teisinį pagrindą suskystintų...

Valgote papelijusius maisto produktus? Net nenutuokiate, kas jūsų laukia (6)

Pelėsiniai grybai gamtoje yra labai paplitę – jų rūšys skaičiuojamos tūkstančiais. Kai...

Vilniuje rengiamasi statyti unikalų pėsčiųjų tiltą per Nerį (8)

Tokio konkurso sostinė nematė daugiau nei 15 metų – savivaldybė rengiasi tiesti naują ir...

DELFI Diena. Po vaikų paėmimo skandalų netyla diskusijos — pokalbis su Šakaliene ir Puidoku (11)

Įkaitusi atmosfera po vaikų atėmimų skandalų neslūgsta. Kaip taisyti dabartinį vaiko teisių...

Policijos įspėjimus prieš mitingą Lietuvoje gavo ne vienas žmogus: pasijutau kaip tikras banditas (737)

Varėnoje dirbantis mokytojas Egidijus Nasevičius pasijuto didžiuliu nusikaltėliu, kai į jo duris...

Landsbergis tikisi viešo Skvernelio paneigimo: įtaria, kad dėl biudžeto bus palaikytos Puidoko pataisos (141)

Tėvynės Sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų ( TS–LKD ) pirmininkas ir partijos...

Kada sprogs NT burbulas: ekspertai turi skirtingas nuomones (196)

Kuomet vis garsiau kalbama apie galimai artėjančią krizę, ekonomistų nuomonė kiek išsiskiria...

Theresa May atšaukia antradienį turėjusį vykti lemiamą balsavimą dėl „Brexit“ parlamente atnaujinta 15.15 (22)

Theresa May pirmadienį atšaukė kitą dieną parlamente turėjusį vykti balsavimą dėl pritarimo...

Laidoje „Krepšinio zona“ – LKL teisėjavimo skandalas ir aistros Kaune (10)

Pirmadienį 14 val. DELFI TV laidoje „Krepšinio zona“ su Vaidu Čeponiu ir Gediminu Inčiūra...