aA
Baiminamasi, kad birželio pradžioje suplanuotas Šventosios uostelio startas vėluos. Uosto direkcija teigia, kad atsakomybė dėl to tenka statybų rangovui.
Vėluoja Šventosios uostelio statybos
© K.Šatūno nuotr.

Šis ginasi spėsiantis darbus užbaigti laiku.

Latvijos bendrovė, valanti Šventosios uostelio dugną, jau įpusėjo darbus. Tačiau uosto direkcijai susirūpinimą kelia rangovas bendrovė


„Hidrostatyba“. Jau kitą savaitę ji planuoja atvežti plaukiojančias prieplaukas, tačiau esą iki šiol net nėra parengusi dokumentacijos, kurią patvirtinusi, uosto direkcija leistų pradėti darbus.

„Projektinę dokumentaciją turėjo paruošt per 35 dienas. Per 85 dienas ji dar nėra paruošta. Dabar vietoj to, kad jiems liktų darbams fiziniams vykdyt 100 dienų, jiems realiai liko 30 dienų“, – kalbėjo Klaipėdos jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.

„Mes nuo pat bendradarbiavimo pradžios susidūrėme su rangovo delsimu ar netgi tam tikrais atvejais stebime vengimą teikti mums statybos darbams pradėti būtiną dokumentaciją“, – teigė Šventosios uosto direktorė Airida Čėsnienė.

Susitikti su „Panorama“ nepanoręs bendrovės „Hidrostatyba“ vienas iš vadovų Arvydas Bisevičius telefonu pripažino, kad pateikė ne visus dokumentus. Jo teigimu, darbai gali būti vykdomi pagal dalį pateiktos dokumentacijos ir esą uostas bus baigtas laiku.

Pasak Uosto direkcijos vadovo, tokia praktika, kai dokumentai pateikiami tik pradėjus ar net baigus darbus, ydinga, tačiau uoste ji buvo išplitusi. Vis dėlto nepateikus viso projekto, sunku kontroliuoti, kaip išleidžiami mokesčių mokėtojų pinigai.

„Ne, neleisime.Čia jūsų problema, jeigu nepasiruošėte darbo projekto. Šita sistema yra gaji, ir ji galutiniu kraštutiniu kaltuoju padaro uosto direkciją, nes uosto direkcija tada turi pirkti papildomus darbus, derėtis dėl įkainių dėl tų darbų, kurie jau yra atlikti“, – aiškino E. Gentvilas.

Anot uosto vadovo, panašios problemos kilo ir tai pačiai „Hidrostatybai“ rekonstruojant milijono litų vertės 62-ąją krantinę prie „Vakarų Baltijos laivų statyklos“.

Uosto direkcija esą dėl pernelyg liberalaus požiūrio į darbus atliekančias bendroves iš pareigų prieš kelias dienas atleido uosto infrastruktūros ir plėtros direktorių Vidą Karolį.

Uosto vadovybė rangovams turi priekaištų ir dėl vėlavimo. Esą neretai statybos bendrovės dėl galimų didelių baudų skuba baigti stambesnius užsakymus, o mažesnės apimties darbus atideda. Mat stambiuose projektuose baudos už vėlavimą siekia apie 20 tūkst. litų per dieną.

Tačiau jei Šventosios uostelis pagal sutartį nebus baigtas iki birželio, „Hidrostatybai“ uosto direkcija taip pat grasina baudomis.

www.lrt.lt
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Automobilių pramonės krizė kirto ir lietuvių gamintojams: darbuotojai – vėl prastovose (86)

Europoje viena po kitos užsidaro automobilių gamyklos , nuolat girdime apie lustų , žaliavų ir...

Bauda vairuotojui virto detektyvu: nubausta ir visa virtinė kitų automobilių savininkų (20)

Panevėžyje siaurutės Kauno gatvelės gyventojas Rimantas Mikėnas užkūrė tikrą detektyvą...

Didesnėje šalies dalyje keliai šlapi (1)

Didžiojoje šalies dalyje dėl lietaus valstybinės reikšmės kelių dangos šlapios, vietomis...

Atnaujinta laivyba Klaipėdos jūrų uoste

Ankstų šeštadienio rytą laivyba Klaipėdos jūrų uoste buvo atnaujinta, laivai plaukia kaip...

SANDBOX Lietuvoje atvers galimybę taikyti inovacijas realioje aplinkoje

Transporto inovacijų forume „ Transportas ir logistika 2050“ pristatytas Lietuvoje kuriamas...

Top naujienos

Po rekordinių viruso skaičių svarsto, ką daryti su kitais ligoniais: pagalbos gali tekti vykti ir į kitą miestą

Dėl kovidinių pacientų kemšantis ligoninėms, svarstoma, kaip išlaikyti pagalbą ir kitomis...

Užsienyje bijo lietuvių: matydami, kiek pas mus sergančių ir antivakserių – liepia tirtis papildomai (199)

Iš stipriai sergančios Lietuvos žmonės plūsta žiemoti į saulėtą ir mažai koronaviruso...

Dailius Dargis | D+

Šokiruojantys Kauno gaujos veiksmai: po žvėriško aštuoniolikmetės nužudymo vado autoritetas sumenko net tarp gangsterių

Šiame pasakojime – pasivaikščiojimai po Kauną konkrečiais adresais, kur prieš du...

Kalbino Daiva Žeimytė-Bilienė, parengė Laura Tarandaitė | D+

Bilotaitė: Lukašenkos režimas yra baudžiamas, todėl jis ieško būdų mums atkeršyti (4)

Informaciją, jog dalis iš Baltarusijos atvykusių migrantų priklauso vienai ar kitai teroristinei...

Testosterono sumažėjimas lemia prostatos ligas: gydytojas apibūdino tipinį pacientą, kuriam šio hormono trūksta (7)

Vienas svarbiausių tyrimų vyrui, pasak gydytojo urologo – seksologo Tito Simaškos , turėtų...

David Goodman, Emily Ashton | D+

Didžioji Britanija žiemą pasitinka su dar gilesne problema: gresia pragyvenimo išlaidų krizė

Devyniolika mėnesių bandžiusi atremti COVID-19 ir išsaugoti darbo vietas bei versloves,...

Kone per naktį – stebinantys pokyčiai dėl COVID-19: galvas suka net japonų mokslininkai (152)

Kone per naktį Japonija tapo stebinančia ir kone stebuklinga koronaviruso sėkmės istorija. Nuo...

Veryga įvertino valdančiųjų retoriką: viskas ne taip paprasta (56)

Sekmadienį „Facebook“ paskyroje savo nuomone apie valdančiųjų gebėjimą kalbėtis su...

Skubėjusi į autobusą pensininkė nesitikėjo tokios kelionės baigties: po apsilankymo pas kontrolierius teks gydytis žaizdas (142)

Pensininkei pasivažinėjimas Vilniaus viešuoju transportu baigėsi rimta trauma. Jos teigimu, buvo...